هاست پرسرعت
بازی

رسمی: Baldur’s Gate 3 امسال برای ایکس باکس عرضه می‌شود

رسمی: Baldur’s Gate 3 امسال برای ایکس باکس عرضه می‌شود

همانطور که رئیس استودیوی لاریان (Larian)، سوئن وینک (Swen Vincke) تایید کرده، عنوان موفق Baldur’s Gate 3 امسال به Xbox Series X/S خواهد آمد.

تبلیغات

وینک در توییتر می‌گوید:

بسیار خوشحالم که اعلام کنم پس از ملاقات دیروز با فیل اسپنسر (Phil Spencer)، راه‌حلی پیدا کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بازی Baldur’s Gate 3 را در سال جاری برای بازیکنان ایکس باکس نیز منتشر کنیم، چیزی که مدت‌هاست روی آن کار کرده‌ایم.

تمام پیشرفت‌ها وجود خواهند داشت، با وجود قابلیت تقسیم صفحه‌ نمایش در سری X، سری S از این قابلیت در حالت کو-آپ برخوردار نخواهد بود، اما همچنان از ویژگی Cross-Save بین استیم (Steam) و کنسول‌ها بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت (Microsoft) در این مورد خاص مایل است که الزام برابری ویژگی‌های Xbox Series X و S را کاهش دهد، بنابراین اگر Starfield برای شما کافی نیست، یک RPG عظیم دیگر را نیز در اواخر امسال خواهید داشت.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamesRadar

StarfieldParhamRoyalknightPop_StarDARKSIRENمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)وزغ (آنتی لگبت)Kuros人Acker益man人FARHADqpPRINCESS MERRILققنوس آسمانTerminator aABDVDVisible gamer manیه گیمر سادهMasuod EnayatiDark Fantasyاپوزوسیون gsxrکلاغmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا