هاست پرسرعت
بازی

رسمی: Lebron James و Rick and Morty به MultiVersus خواهند آمد

رسمی: Lebron James و Rick and Morty به MultiVersus خواهند آمد

شرکت وارنر برادرز گیمز (Warner Bros. Games)، سازنده‌ی بازی MultiVersus، ورود سه شخصیت شایعه شده به راستر بازی مذکور را تأیید کرد.

افسانه‌ی بسکتبال، لبرون جیمز (LeBron James)، همچنین ریک سانچز (Rick Sanchez) و مورتی اسمیث (Morty Smith)، دو شخصیت اصلی یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های حال حاضر، یعنی Rick and Morty، به راستر بازی MultiVersus وارد خواهند شد. جیمز قرار است که ظاهر خود در Space Jam: A New Legacy را به بازی آورد.

امروز یک تریلر از بازی که لبرون را نشان می‌داد منتشر شد. لبرون جیمز در زمان آغاز بتای آزاد MultiVersus از تاریخ 4 مرداد 1401 (26 جولای 2022)، به بازی اضافه خواهد شد؛ در حالی که مورتی در فصل اول بازی، در ماه آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. ریک نیز قرار است بخشی از فصل 1 باشد که تاریخ انتشار آن در آینده منتشر خواهد شد.

طبق گفته‌های وارنر برادرز، لبرون «همان هم‌تیمی عالی‌ای است که می‌خواهیم و می‌تواند با حرکات بسکتبال بی‌همتای خود، از دانک‌ها (Dunks) و الیوپ‌ها (Alley-oops) گرفته تا پاس گل و موارد دیگر، با هر سبک بازی سازگار شود.»

ریک سانچز از سلاح پورتال خود در انیمیشن یادشده استفاده خواهد کرد و قادر خواهد بود تا Meeseekها، شخصیت‌های دیگر این انیمیشن را احضار کند. همچنین طبق توضیحات خلاصه‌ی شخصیت، مورتی ترکیبی از مهارت‌ها با تأکید روی پرتاب‌شونده‌ها و حرکات تهاجمی خواهد داشت.

اخیراً فهرستی از شخصیت‌های احتمالی بازی منتشر شده بود، که حالا سه عدد از این شخصیت‌ها تأیید شدند. از اینجا می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید.

AMIR WAZOWSKISquatlatex2Jonah hexo0ashil0ovitto corleoneAlbertسروش یاکوزاmeysamb(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا