هاست پرسرعت
بازی

رشد Xbox Game Pass بر روی کنسول‌ها در حال کند شدن است

رشد Xbox Game Pass بر روی کنسول‌ها در حال کند شدن است

به گفته‌ی مایکروسافت و رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رشد سرویس Xbox Game Pass بر روی کنسول‌ها در حال کند شدن است. با این حال رشد این سرویس بر روی PC به طرز قابل توجه‌ای افزایش یافته است.

در مصاحبه‌ای با WSJ Tech Live، اسپنسر گفته که سرویس Game Pass بر روی پلتفرم PC رشد قابل توجه‌ای داشته است. با این حال طرف کنسولی این معادله در حال کند شدن است. این امر با توجه به حضور طولانی‌مدت Xbox Game Pass طبیعی است. به گفته‌ی خود اسپنسر بالاخره به حداکثر افرادی که به خرید اشتراک Xbox Game Pass علاقه دارند خواهید رسید.

آخرین آمار اعلام شده از طرف مایکروسافت در تاریخ ژانویه‌ی 2022 بود که تعداد مشترکین Game Pass را 25 میلیون نفر اعلام کرده بود. در همین مصاحبه اسپنسر اعلام کرد که سرویس Xbox Game Pass حدود 10 تا 15 درصد درآمد کلی ایکس باکس را شکل می‌دهد و این سرویس در حال حاضر سودده است.

تبلیغات

هر دو شرکت مایکروسافت و سونی پیش از این گفته‌اند که بعید است سرویس‌های اشتراکی به مدل اصلی تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. در حالی که بخش کنسولی Game Pass مثل قبل در حال رشد نیست، اما این سرویس بر روی پلتفرم PC سال به سال در حال تجربه‌ی رشد خیره‌کننده‌ای است. ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر عامل مایکروسافت به تازگی گفته که سرویس PC Game Pass رشد سالانه‌ی 159 درصدی را تجربه می‌کند.

اوایل این ماه هم گزارش شده بود که این سرویس در سال 2021 فقط بر روی کنسول درآمدی 2.9 میلیارد دلاری داشته است.

DARKSIREN77Behzaaadمحمد سپSkyrim : The Elder Scrolls VTitanfallirinosPlayStation Studios PS5armanParham_ShمتینSami 227KurosMax22Invisible bearded userعمو فیل کبیرnooneS.mدروازه بان جهنم🌚🗿🤝علیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا