هاست پرسرعت
بازی

رقیبت Steam Deck و Asus ROG از راه رسید

رقیبت Steam Deck و Asus ROG از راه رسید

کامپیوتر گیمنیگ دستی جدید کمپانی Lenovo به نام LENOVO LEGION GO، که برای رقابت با Asus ROG Ally و Steam Deck ساخته شده، فاش شد.

تبلیغات

در گزارش اخیر منتشر شده توسط سایت Windows Report، اولین تصاویر Lenovo Legion Go به نمایش درآمدند. این سیستم، یک دستگاه هیبریدی است که تلفیفی از Steam Deck و Nintendo Switch محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد Lenovo Legion Go، از ویژگی‌هایی که Nintendo Switch و Steam Deck را بسیار محبوب کرده است الهام گرفته و با ترکیب آن‌ها، سعی در ارائه‌ی یک تجربه‌ی کم نقص دارد. دو پد کنترل قابل جابه‌جایی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با Joy-Cons مقایسه کرد، همچنین صفحه‌نمایش ۸ اینچی پایه‌دار هم یادآور کنسول پرچم‌دار نینتندو است.

رقیبت Steam Deck و Asus ROG از راه رسید

عناصری از Steam Deck، مانند صفحه لمسی در کنترل پنل راست نیز در این دستگاه یافت می‌شود که برخی بازیکنان از نبود این ویژگی در Asus ROG ناراضی بودند. بر اساس مقاله‌ منتشر شده، این دستگاه دارای قابلیت های micro-SD، درگاه‌های USB-C، قطعات قابل جابه‌جایی و دکمه‌های پشتی است. همچنین احتمال می‌رود که صفحه نمایش این محصول، به صورت لمسی باشد.

تبلیغات
A.Offاپوزوسیون gsxrOmid_FshRezaGubaruفرید3doوزغ (آنتی لگبت)مریVisible gamer manKalSeinAMIN12MahanStarfieldsaeed Khsky reaperLu Bumeysambv-alkalineXERXESmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا