رنجروور کلاسیک بازتولید با پیشرانه ۸ سیلندر LS3 و تجهیزات مدرن
رنجروور کلاسیک بازتولید با پیشرانه ۸ سیلندر LS3 و تجهیزات مدرن
شرکت ECD اتو دیزاین به عنوان متخصص بازتولید و احیای محصولات کلاسیک لندروور و جگوار از جدیدترین پروژه خود که یک رنجروور کلاسیک با پیشرانه پرقدرت ۸ سیلندر و تجهیزات مدرن است رونمایی کرد.
ECD اتو دیزاین این شاسیبلند جذاب را پروجکت اولیور پلد مینامد که در واقع اشارهای به طراحی کابین رنجروور کلاسیک دارد. برای تولید چنین خودرویی لندروور رنجروور کلاسیک دهه ۹۰ میلادی انتخاب شده اما ECD ظاهر خودرو را شبیه مدلهای دهه ۷۰ میلادی کرده است. بدنه رنجروور موردبحث به رنگ سبز آلپین بنتلی درآمده که ما را به یاد رنگ آووکادو لوازمخانگی دهه ۷۰ میلادی در آمریکا میاندازد. فلاپ محافظ جلو، سبد روی سقف و گل پخشکنها نیز جزو دیگر ویژگیهای بدنه هستند.
نسخههای اصلی رنجروور کلاسیک در آن زمان با پیشرانههای ۸ سیلندر قابل سفارش بودند اما هیچکدام قدرت و حجم این نیروگاه آهنین ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 پروجکت اولیور پلد را ندارند. ECD اتو دیزاین اشارهای به قدرت پیشرانه موردبحث ندارد اما نسخه استاندارد آن در وبسایت شورولت با قدرت ۴۳۰ اسب بخار قابل خریداری است. نیروی تولیدی پیشرانه رنجروور کلاسیک نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار راهی چرخها میشود. اگرچه اکسلهای خودرو استوک هستند اما سیستم تعلیق برای سواری بهتر از نوع بادی انتخاب شده است.
وقتی وارد کابین شوید فضای کلاسیک اما جذابی را مشاهده خواهید کرد. صندلیها دارای تریم ویژه با پوش چرم ناپا هستند. کفپوشها نیز به رنگ سبز زیتونی درآمدهاند و زیر آنها فرش سبز رنگی خودنمایی میکند. شرکت یاد شده همچنین کنسول مرکزی سفارشی را برای رنجروور کلاسیک بازتولید خود در نظر گرفته است. سیستم صوتی Blaupunkt به همراه بلوتوث و بلندگوهای ایفینیتی کاپا نیز باعث مدرنتر شدن این شاسیبلند شدهاند. اگرچه خودروی موردبحث از پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی استفاده میکند اما ECD مدلهای برقی را نیز قبلاً تولید کرده است. این شرکت چندی پیش از دیفندر ۱۱۰ بازتولید با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی رونمایی کرد. البته در ظاهر این خودرو نشانهای از تجهیز به قوای محرکه برقی وجود نداشت. ECD همچنین قوای محرکه برقی را برای نسخههای بازتولید جگوار ای تایپ تولید کرده است که قدرت آن به ۴۵۰ اسب بخار میرسد.