هاست پرسرعت
خودرو

رنگ سفارشی بوگاتی به قیمت یک فراری!

رنگ سفارشی بوگاتی به قیمت یک فراری!

بوگاتی با تولید هر محصول جدید خود، انگار یک کارخانه پول‌سازی جدید افتتاح می‌کند؛ البته مالکیت چنین خودروهایی با سرعت زیاد، کیفیت عالی و مهندسی بی‌نهایت باید هم آنچنان گران باشد. با این همه، وقتی قیمت برچسب شیشه بوگاتی را که شامل یک سری آپشن مخصوص می‌شود دیدیم (که هنوز تصویر درستی از آن منتشر نشده است)، نمی‌توانستیم قیمتش را باور کنیم!

برچسب یادشده می‌تواند قیمت شیرون را به چیزی حدود ۴ میلیون دلار برساند؛ این درحالی است که قیمت پایه شیرون هم‌اکنون برابر ۳.۸۲۵ میلیون دلار است. این نرخ هم‌چنان آنقدر بالاست که با آن می‌توانید جزیره خصوصی کوچک خود را بخرید و کارکنانی را هم برای کار کردن در آن استخدام کنید. این مورد ما را بر آن داشت تا نگاهی به آپشن‌های گران‌قیمت بوگاتی داشته باشیم.

b2.webp

گران‌ترین آپشن بوگاتی شیرون، رنگی به نام «آبی-کربنی سلطنتی» است. نرخ تعیین شده برای این رنگ نیز تنها ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت پایه فراری روما و برابر ۲۲۲,۵۰۰ دلار است! نکته جالب اینجاست که این رنگ تنها آپشن خاص این لیست نیست؛ گزینه‌ای به نام «نمای آسمان» (Sky View) قیمتی برابر یک کوروت استینگری دارد؛ ۶۲ هزار دلار. آپشن دید آسمان در حقیقت سانروف دو تکه‌ای غیرقابل بازگشایی بوگاتی شیرون است. ممکن است نمونه آن را در شیرون هرمس معروف مانی خوشبین دیده باشید. بوگاتی می‌گوید پنل‌های این سانروف را یک شیشه نازک با چهار لایه محافظتی پوشش می‌دهد و باعث افزایش ارتفاع فضای سر تا ۲.۷ سانتی متر می‌گردد.

b3.webp

ارزان‌ترین آپشن این لیست، نشان بوگاتی در مرکز رینگ است که قیمتی برابر ۱۲۵۰ دلار دارد. خریدار این هزار دلار را می‌پردازد تا رنگ نماد سیاه رنگ بوگاتی در مرکز رینگ‌ها قرار گیرد. از آنجایی که خودروی مورد بحث بوگاتی است، همه چیز از جمله قیمت به‌راحتی توجیه می‌شود!

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا