هاست پرسرعت
بازی

روبن فلیشر فیلم Now You See Me 3 را کارگردانی می‌کند

روبن فلیشر فیلم Now You See Me 3 را کارگردانی می‌کند

روبن فلیشر قرار است سکان کارگردانی فیلم Now You See Me 3 محصول کمپانی لاینزگیت را در دست داشته باشد.

فیلم اکنون مرا می‌بینی ۳ (Now You See Me 3) سومین فیلم از این فرنچایز از کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود که حالا کارگردان آن مشخص شده و روبن فلیشر (Ruben Fleischer) قرار است روی صندلی کارگردانی این اثر بنشیند.

ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) آخرین نسخه از فیلم‌نامه فیلم «اکنون مرا می‌بینی ۳» را نوشته و روبن فلیشر قرار است آن را مورد بررسی قرار بدهد. این کارگردان سابقه ساخت دو فیلم سرزمین زامبی (Zombieland) را در کارنامه خودش دارد و اخیرا نیز فیلم ونوم (Venom) و همچنین فیلم آنچارتد (Uncharted) را برای کمپانی سونی کارگردانی کرده است.

اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های «اکنون مرا می‌بینی» در سال ۲۰۱۳ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و داستان گروهی از شعبده‌بازان به نام چهار اسب‌سوار را دنبال می‌کند که نمایش‌های تحسین‌برانگیزی را به اجرا در می‌آورند و همین نیز باعث شده تا اف‌بی‌آی و اینترپل در حال تعقیب آن‎‌ها باشند.

دومین فیلم این مجموعه نیز در سال ۲۰۱۶ میلادی اکران شد و در هر دو فیلم نیز بازیگران برجسته‌ای همچون جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، دیو فرانکو (Dave Franco)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، مایکل کین (Michael Caine) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) حضور داشتند.

تبلیغات

در حال حاضر، مشخص نیست که کدام یک از بازیگران دو فیلم قبلی قرار است در فیلم سوم نیز حضور داشته باشند. علاوه بر این تاریخ شروع فیلمبرداری یا اکران فیلم «اکنون مرا می‌بینی ۳» نیز مشخص نشده است.

روبن فلیشر در رابطه با پذیرفتن سکان کارگردانی فیلم «اکنون مرا می‌بینی ۳» اظهار داشته:

سه چیز را خیلی دوست دارم و آن‌ها، جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و جادو است. فرصت کار کردن با این دو بازیگر بسیار بااستعداد و همچنین دیگر بازیگران مجموعه فیلم‌های «اکنون مرا می‌بینی» برای من همانند به واقعیت تبدیل شدن رویا است.

من علاقه بسیار زیادی به این فیلم‌های رازآلود و پیچیده دارم و از جمله طرفداران آن‌ها محسوب می‌شوم. امیدوارم که بتوانم این فرنچایز را بهتر و جذاب‌تر کنم.

منبع: کولایدر

Alborzata.expressGrandWarden

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا