هاست پرسرعت
بازی

رونمایی احتمالی از دنباله Metro Exodus در سال 2023

رونمایی احتمالی از دنباله Metro Exodus در سال 2023

مدتی است می‌دانیم استودیو 4A Games درحال ساخت بازی بعدی از مجموعه اصلی مترو است. این توسعه‌دهنده درسال ۲۰۱۹ تایید کرد دنباله Metro Exodus وارد روند توسعه شده و سپس سال میلادی بعد از آن گفت این شوتر دردست‌ساخت برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است.

حال گزارش جدیدی توسط تام هندرسون، خبرنگار معتبر حوزه گیمینگ منتشر شده که دارای اطلاعات جدیدی درباره روند ساخت بازی و زمان عرضه آن است. به‌گفته او، بازی بعدی مترو به‌خوبی در ۴آ گیمز درحال توسعه است؛ به‌طوری‌که در حالت کنونی حتی کاملا قابل بازی است. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از بازی مشخص نیست، اما این گزارش نوشته بازی از فرمول کلاسیک مترو شامل مخفی‌کاری، کرفت کردن، لوت کردن منابع و دیگر موارد پیروی خواهد کرد.

ظاهرا بازی با یک سکانس در رویا شروع شده و بعد بازیکنان در مقر عملیاتی خود بیدار خواهند شد. درادامه این نوشته ادعا می‌کند بازی جدید مترو ممکن است در همین سال میلادی معرفی شده و فعلا زمان عرضه تخمینی ۲۰۲۴ را دارد. به‌تازگی استودیو 4A Games یک آپدیت توسعه کوتاه از دنباله Metro Exodus منتشر کرده بود و تایید کرد داستان آن به داشتن یک پیام سیاسی قوی و پیام ضدجنگ ادامه خواهد داد. همچنین بازی از جنگ اوکراین تاثیر پذیرفته است.

استودیو نامبرده همچنین روی یک بازی استندالون مولتی‌پلیر از مترو کار می‌کند و آگهی‌های شغلی حاکی‌از آن است که یک شوتر اول‌شخص جدید هم در راه است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا