هاست پرسرعت
بازی

رونمایی از باندل کنسول پلی استیشن ۵ بازی Final Fantasy 16

رونمایی از باندل کنسول پلی استیشن ۵ بازی Final Fantasy 16

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، دو شرکت اسکوئر انیکس و سونی از باندل جدید پلی استیشن ۵ که مختص به بازی فاینال فانتزی ۱۶ است، رونمایی کردند. باندل موردنظر قرار است همزمان با تاریخ انتشار این اثر ازطریق کانال خرده‌فروشی PlayStation Direct شرکت سونی در دسترس قرار بگیرد. این باندل شامل یک کنسول پلی استیشن ۵ استاندارد به همراه نسخه‌ای از بازی Final Fantasy XVI (کد دانلود) خواهد بود.

از طرفی دیگر، بخش آسیایی شرکت سرگرمی تعاملی سونی، درکنار معرفی یک نسخه لیمیتد ادیشن از کنترلر دوال سنس که طراحی آن با الهام از جدیدترین ساخته Square Enix صورت گرفته است، از باندل PS5 طرح‌دار این اثر نیز رونمایی کردند.

باندل نسخه استاندارد PS5 بازی فاینال فانتزی ۱۶

درکنار باندل‌ها و کنترلر مورد نظر، کاورهای مخصوص بازی فاینال فانتزی ۱۶ کنسول نسل نهمی شرکت سونی که برای هر دو نسخه استاندارد و دیجیتال طراحی و تولید شده‌اند، در دسترس قرار خواهد گرفت تا در دو طرف PS5 قرار بگیرند. با‌این‌حال در حاضر مشخص نیست که کاور‌ها و دسته دوال‌سنس معرفی‌شده در کشور دیگری جز ژاپن عرضه خواهند شد یا خیر. شما عزیزان در ادامه می‌توانید قیمت و تصاویر این محصولات را مشاهده کنید.

  • باندل نسخه استاندارد PS5 بازی فاینال فانتزی ۱۶ – ۶۷۹۸۰ ین
  • باندل نسخه دیجیتال PS5 بازی فاینال فانتزی ۱۶ – ۵۶۹۸۰ ین
  • کنترلر دوال سنس لیمیتد ادیشن – ۸۹۸۰ ین
  • کاور هر دو نسخه دیجیتال و استاندارد – ۷۹۸۰ ین

پیش سفارش باندل مورد نظر از تاریخ ۴ مه سال جاری میلادی (۱۴ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. بازی Final Fantasy 16 در تاریخ یک ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا