هاست پرسرعت
خودرو

رونمایی از مرسدس بنز G کلاس عجیب با طرح ژاکت پف‌دار!

رونمایی از مرسدس بنز G کلاس عجیب با طرح ژاکت پف‌دار!

مرسدس بنز آلمان با همکاری یک شرکت مد و لباس ایتالیایی از نسخه تک ساخت و عجیب G کلاس که طرح ژاکت پف‌دار دارد رونمایی کرد.

آفرودر مشهور ژرمن‌ها یکی از نمادهای صنعت خودرو به شمار می‌رود و حالا به حدی تغییر یافته است که از فرسنگ‌ها دورتر می‌توان آن را تشخیص داد. در طراحی G کلاس موردبحث از ژاکت پف‌دار مونکلر الهام گرفته شده است. این شرکت مد و لباس ایتالیایی که در میلان مستقر است با همکاری مرسدس بنز یک پروژه دیوانه‌وار را برای هفته مد لندن در نظر می‌گیرد. قطعاً یکی از موارد خاص و عجیب G کلاس می‌تواند زیپ بزرگ روی بدنه و همچنین سطوح منعکس کننده نور باشد.

خودروی موردبحث به‌صورت رسمی با لیبل “هنر نبوغ” شناخته می‌شود اما فکر می‌کنیم چنین خودرویی بیشتر مناسب عروسک تبلیغاتی شرکت میشلین باشد! شاسی‌بلند مطرح مرسدس بنز که حالا با نام پروجکت موندو جی شناخته می‌شود بر پایه نسخه سه درب این خودرو شکل می‌گیرد، خودرویی که هم‌اکنون در دسترس مشتریان نیست. در واقع خودروی تک ساخت مرسدس بنز با طول ۴.۶ متری بسیار کوتاه‌تر از نسخه تولیدی است.

استفاده از چرخ های عجیب و بزرگ باعث شده‌اند پهنای خودرو به ۳.۴ متر برسد. G کلاس موردبحث حالا ارتفاع ۲.۸ متری دارد و وزن آن به ۲۵۰۰ کیلوگرم می‌رسد و بنابراین علیرغم داشتن بدنه‌ای کوتاه‌تر وزن بیشتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. مرسدس و مونکلر تصمیم گرفته‌اند پروژه مشترک خود را در چشم‌انداز زمستانی به نمایش بگذارند، چشم‌اندازی که تخیلی به نظر می‌رسد. رندرهای رسمی پروجکت موندو جی شبیه تصاویری هستند که توسط هوش مصنوعی خلق می‌شوند و به جرات می‌توان گفت خودروی موردبحث حتی عجیب‌تر از WILL.I.AMG خواهد بود. آن خودرو بر پایه AMG GT چهار درب کوپه شکل گرفته بود اما درب‌های کمتر و ظاهری مشابه G کلاس داشت. مرسدس بنز در سال ۲۰۲۱ نیز با یک طراح مد و لباس دیگر برای پروجکت مایباخ همکاری کرده بود. آن خودرو یک کوپه آفرودر برقی با استایل بدنه غیرعادی بود. پروجکت موندو جی همانند پروژه‌های قبلی فقط به تعداد یک دستگاه تولید شده است هرچند می‌تواند راه را برای همکاری‌های بیشتر با مونکلر هموار سازد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۲۴ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا