هاست پرسرعت
بازی

رونمایی از نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds برای کنسول های نسل ۹ و کامپیوتر

رونمایی از نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds برای کنسول های نسل ۹ و کامپیوتر

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Obsidian Entertainment و شرکت Private Division نهایتا نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds را برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی کردند. این نسخه درکنار بازی پایه و بسته‌های الحاقی Murder on Eridanos و Peril on Gorgon شامل جلوه‌های بصری و عملکرد بهبودیافته، محیط‌های با وضوح بالاتر و موارد دیگر است.

بازی The Outer Worlds اثری در سبک اول-شخص شوتر نقش‌آفرینی است که در آن بازیکن‌ها پس از برخاستن از خوابی طولانی راه خود را در هالسیون و سایر سیارات همسایه باز می‌کنند. شما می‌توانید به‌وسیله اتخاد تصمیم‌های مختلف همراهانی را انتخاب کنید و مسیر روایت داستان را تغییر دهید. نسخه Spacer’s Choice سقف سطح کاراکترها را افزایش می‌دهد و از این طریق راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر بازی The Outer Worlds و بسته‌های الحاقی Murder on Eridanos و Peril on Gorgon را داشته باشید، می‌توانید در همان پلتفرم با قیمت کمتری به ارتقا بازی به نسخه Spacer’s Choice بپردازید. نسخه نسل ۹ بازی اوتر ورلدز در تاریخ ۱۶ اسفند (۷ مارس) در دسترس کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا