هاست پرسرعت
بازی

رونمایی ایسوز از کارت گرافیک RTX 4080 Noctua Edition

رونمایی ایسوز از کارت گرافیک RTX 4080 Noctua Edition

کارت گرافیک جدید ایسوز RTX 4080 Noctua در رویداد CES 2023 رونمایی شده است و برخلاف پیش‌بینی‌ها از رنگ بندی مشکی برخوردار نیست. درواقع این کارت از همان ترکیب رنگ قبلی یعنی تلفیقی از قهوه‌ای و بژ استفاده می‌کند که به‌نوعی امضای محصولات شرکت اتریشی نوکتوا است.

ایسوز تأیید کرد که مدل جدید RTX 4080 از همان فن‌های خنک‌کننده نسل قبل یعنی NF-A12x25 PWN استفاده می‌کند. این کارت از حالت 0dB برخوردار بوده و «کم‌صداترین» کارت گرافیک این کلاس محسوب می‌شود.

کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 4080 Noctua Edition

این شرکت تاکنون فقط یک تصویر از ASUS GeForce RTX 4080 Noctua Edition را منتشر کرده اما حداقل می‌توان گفت که این کارت مشابه سری RTX 30 از یک طراحی چهار اسلاته برخوردار است. ضمن اینکه هنوز صحبتی از مدل‌های دیگری مانند RTX 4070 Ti یا AMD RX 7900 که در همین رویداد معرفی شدند، مطرح نیست.

پیش از این گزارشی از منابع مختلف از جمله ChipHell منتشر شده بود که نشان می‌داد ایسوز و نوکتوا به همکاری خود در زمینه تولید کارت‌های گرافیک گیمینگ ادامه خواهند داد. البته در این گزارش ادعا شده بود که کارت‌های گرافیک جدید RTX 4000 با خنک‌کننده‌های جدید روانه بازار خواهند شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با gsxr و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا