هاست پرسرعت
بازی

رونمایی مایکروسافت از بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ژانویه ۲۰۲۳

رونمایی مایکروسافت از بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ژانویه ۲۰۲۳

مایکروسافت و ایکس باکس سال ۲۰۲۳ را با بازی‌های مجموعه Games With Gold برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد که در سرویس گیم پس آلتیمیت هم ارائه می‌شود، آغاز می‌کنند. دو بازی جدیدی طی ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار می‌گیرند، Iris Fall و Autonauts هستند.

بازی Autonauts تابستان همین سال برای تمام کنسول‌های نسل فعلی عرضه شد، اما اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ با عرضه روی پلتفرم پی سی به‌دست گیمرها رسید. Autonauts یک بازی شبیه‌ساز مدیریت و ساخت‌و‌ساز با موضوع استعمار فضایی است.

بازی Autonauts

Iris Fall یک بازی معمایی از استودیوی چینی Next است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود. این بازی در زمان عرضه توجهات زیادی را به سمت خود جلب نکرد، اما حداقل همان میزان توجهی که به آن شد، مثبت بود. بعد از توقف اضافه شدن بازی‌های ایکس باکس 360 در ماه سپتامبر سال جاری، هر دوی این بازی‌ها آثاری برای ایکس باکس وان هستند که روی ایکس باکس سری ایکس/اس هم قابل اجرا خواهند بود.

بازی‌های ارائه‌شده از سوی مایکروسافت برای ایکس باکس لایو گلد در طول یک سال گذشته شامل بازی‌های قدیمی‌تر و کم‌اهمیت‌تر بوده است. این شرکت بیشتر روی ایکس باکس گیم پس، پی‌سی گیم پس و گیم پس آلتیمیت تمرکز دارد. رسانه Polygon راجع به بازی‌های ارائه‌شده در قالب Games With Gold می‌نویسد: «حداقل اگر سطح توقعات پایین‌تر باشد، کمتر ناامید خواهید شد».

بازی Iris Fall

بازی Iris Fall از ابتدای ژانویه تا ۳۱ام این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت و Autonauts نیز از شانزدهم تا پایان ماه در اختیار گیمرها قرار دارد. مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هنوز کمی وقت دارند تا به بازی‌های ماه دسامبر Games With Gold نیز دسترسی داشته باشند. بازی Colt Canyon تا ۳۱ دسامبر و Bladed Fury تا ۱۵ ژانویه در دسترس اعضای Xbox Live Gold است.

حق اشتراک Xbox Live Gold درحال حاضر ۹.۹۹ دلار تعیین است و بیشتر به درد تجربه‌ی بازی‌های پولی آنلاین چندنفره می‌خورند. کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند با خرید اشتراک ۱۴.۹۹ دلاری گیم پس آلتیمیت به فهرست بازی‌های بهتری دسترسی داشته باشند که شامل مزایای Xbox Live Gold نیز می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا