هاست پرسرعت
بازی

رویداد محدود زامبی Call of Duty: Warzone امروز آغاز می‌شود

رویداد محدود زامبی Call of Duty: Warzone امروز آغاز می‌شود

بازی‌های بتل رویال حتی عناوین بزرگی مثل Call of Duty: Warzone معمولاً بعد از گذشت مدت کوتاهی تازگی اولیه خود را از دست می‌دهند و با وجود محتوای جدید دچار فرسودگی می‌شوند؛ چاره چیست؟ اضافه شدن زامبی‌ها و دیگر هیچ!

این دقیقاً همان رویه‌ای است که اکتیویژن قصد دارد با رویداد محدود اخیر Call of Duty: Warzone تحت نام Rebirth of the Dead در پیش بگیرد. در این رویداد ۴۰ بازیکن به صورت همزمان در نقشه Rebirth Island طی چهار تیم ۱۰ نفره فرود می‌آیند. سپس افرادی که در این بین کشته می‌شوند، در قامت زامبی به بازی باز می‌گردند تا از هم‌تیمی‌های خود انتقام بگیرند.

تبلیغات

پلیرهای زامبی‌شده که با کشتن انسان‌ها یا لوت کردن صندوقچه‌ها چهار سرنگ دریافت کنند، می‌توانند دوباره به فرم انسان به بازی برگردند. توجهتان جلب نشد؟ اکتیویژن یک ترفند دیگر به نام Infestation را هم در نظر گرفته است؛ اگر در بازی تعداد زامبی‌های معینی نابود شوند، ناگهان تمام افراد حاضر در لابی، به داخل بازی منتقل می‌شوند. شکی نیست که این موقعیت یک کابوس واقعی برای بازیکنان باقی مانده خواهد بود.

رویداد محدود Call of Duty: Warzone از امروز همراه با به‌روزرسانی میان‌فصلی Warzone Reloaded در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و احتمالاً تا پیش از شروع فصل پنجم بازی در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱ ادامه می‌یابد. Call of Duty: Warzone اولین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکنان کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی قرار گرفت و تا به امروز چهار به‌روزرسانی بزرگ فصلی برای آن عرضه شده است.

meysambامیر گیمرDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا