هاست پرسرعت
بازی

رویداد پرسش و پاسخ Starfield؛ اطلاعات جدید به سیستم زندان، خرید ملک و موارد بیشتر می‌پردازد

رویداد پرسش و پاسخ Starfield؛ اطلاعات جدید به سیستم زندان، خرید ملک و موارد بیشتر می‌پردازد

اخیراً و در طول رویداد پرسش و پاسخ طرفداران با سازندگان Starfield، اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی در رابطه با این عنوان منتشر شد.

تبلیغات

همانطور که گفته شد، رویداد پرسش و پاسخ بازی Starfield از طریق پلتفرم دیسکورد بتسدا (Bethesda) و با حضور Will Shen (طراح ارشد مراحل بازی) و Emil Pagliarulo (طراح ارشد بازی) برگزار شد و پاسخگوی تعدادی از سوالات طرفداران این بازی حول موضوعات مختلف بود. در این بخش، به تمامی سوالات و پاسخ‌های مطرح شده در این رویداد پرداخته شده و از قرار معلوم، سازندگان اطلاعات جالبی از Starfield را با طرفداران آن به اشتراک گذاشته‌اند.

پرسش‌های طرفداران و پاسخ‌ سازندگان

سوال ۱: آیا می‌توان در شهر‌های اصلی بازی خانه یا ملک خرید؟

بله! خانه‌هایی در شهر‌های مختلف بازی قابل استفاده‌ هستند؛ برخی از آن‌ها را می‌توانید بخرید و برخی دیگر، جزو جوایز اتمام مراحلی خاص در نظر گرفته شده‌اند.

سوال ۲: اگر تصمیم بگیریم که والدینی در بازی داشته باشیم، ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود؟

همانند کاری که با ۴ Fallout کردیم، ظاهر والدین شما بر اساس ظاهر خودتان ساخته می‌شود. نمی‌خواهم چیزی را لو بدهم، اما طرفداران حتما از انتخابمان برای بازیگران نقش والدین متحیر خواهند شد.

سوال ۳: به کسانی که برای اولین بار به تجربه یکی از بازی‌های بتسدا می‌پردازند، چه پیشنهادی دارید؟

خب… ما همیشه بازی‌هایمان را به صورتی می‌سازیم که هم برای طرفداران قدیمی و هم بازیکنان جدید لذت‌بخش باشند. پس می‌توانید بدون تجربه آثار قبلی بتسدا هم از Starfield لذت ببرید. در حالی که همه بازیکنان، از نقطه یکسانی بازی را آغاز می‌کنند، اتفاقاتی که پیش از شروع بازی و پس از آن روی می‌دهند، به تصمیمات شما بستگی خواهند داشت.

رویداد پرسش و پاسخ Starfield؛ اطلاعات جدید به سیستم زندان، خرید ملک و موارد بیشتر می‌پردازد

سوال ۴: سیستم قاچاق کالاها در بازی به چه شکل کار می‌کند؟

کالاهای خاصی در بازی هستند که «غیرقانونی» محسوب می‌شوند و برای انتقال آن‌ها به بعضی سیارات، باید از سد سفینه‌های امنیتی مدار آن‌ها عبور کنید. شما می‌توانید با نصب قطعاتی خاص روی سفینه‌تان، محموله قاچاق خود را پنهان کنید و از دستگیر شدن با اعضای قاچاقی بدن انسان‌ها در محموله‌تان، در امان باشید!

سوال ۵: آیا سیستم زندانی شدن و پرداخت جریمه در ازای ارتکاب جرم در بازی وجود دارد؟

بله، شما بین پرداخت جریمه و رفتن به زندان، حق انتخاب دارید و در عین حال، می‌توانید در برابر بازداشت شدن مقاومت کرده و از صحنه جرم فرار کنید.

سوال ۶: گذر زمان در بازی چگونه است؟ آیا بدون حضور در بازی هم زمان به جلو می‌رود؟

خیر، فقط زمانی که در حال بازی هستید زمان در آن رو به جلو حرکت می‌کند؛ پس خبری از استراحت در طول کار نیست!

سوال ۷: آیا می‌توانیم در نقش یک جاسوس دوجانبه، تحت عضویت چند حزب مختلف باشیم؟

تبلیغات

هیچ محدودیتی در کار نیست و تمام احزاب، مستقل از یکدیگر فعالیت می‌کنند و می‌توانید به صورت همزمان عضو چند حزب مختلف باشید. برای مثال به طور پیش‌فرض، خط داستانی Crimson Fleet مربوط به شرایطی خاص است که در آن، باید بین خیانت به این گروه و یا گروه مخالف آن (United Colonies)، یکی را انتخاب کنید. منبع الهام ما برای این خط داستانی به‌خصوص، فیلم Donnie Brasco بود که راجع‌به داستان واقعی یک مامور FBI و نفوذ او به مافیا است.

رویداد پرسش و پاسخ Starfield؛ اطلاعات جدید به سیستم زندان، خرید ملک و موارد بیشتر می‌پردازد

سوال ۸: با در نظر گرفتن تمام احتمالات، ممکن است بدون کشتن کسی هم بازی را به اتمام رساند؟

نمی‌توانم در این‌ باره قاطعانه صحبت کنم، اما می‌توانم بگویم که برای کمک به اجرای چنین حالتی، سیستم‌های خاصی در بازی گنجانده شده است. برای مثال، سیستم Persuasion به شما کمک می‌کند تا فرد مقابل‌تان را از درگیری با خود منصرف کنید. این یکی از مسائلی بود که در مراحل پیش‌تولید با آن درگیر بودیم؛ در نهایت و به دلایلی خاص، فهمیدیم که گنجاندن چنین سیستمی در بازی ممکن نیست. اما همچنان امکان استفاده از گفت‌وگو و سلاح‌های غیرکشنده برای پیشبرد مراحل، وجود دارد.

سوال ۹: چه ریشه‌های دینی‌ و باور‌هایی در بازی وجود دارند؟

دین‌های دنیای واقعی، همچنان در بازی حضور دارند؛ اما تمرکز اصلی ما روی سه دین جدید جهان بازی است. اولین دین ساختگی در بازی، یعنی Sanctum Universum، بر اساس اعتقاد به وجود خدا در جایی از جهان شکل گرفته و به همین دلیل، پیروان این دین معتقدند که با جست‌وجو در کهکشان، به خدا نزدیک‌تر خواهند شد. فرقه Enlightened در سوی دیگر، یک گروه خدا ناباور و متمرکز بر فعالیت اجتماعی انسانی است. در نهایت، به فرقه House Va’ruun می‌رسیم؛ وای پسر..! بر اساس شایعات، یکی از اعضای یک گروه کاوشگر در کهکشان، به طرز ناگهانی با یک موجود ماورایی به نام «ابلیس بزرگ» ملاقات کرده و حالا، ناقل دستور اوست: «یا به ما ملحق می‌شوید، یا زمانی که ابلیس بزرگ جهان را محاصره می‌کند، بلعیده خواهید شد».

سوال ۱۰: به طور کلی، چند شخصیت همراه در بازی وجود دارد؟

بیش‌تر از ۲۰ عدد؛ تمرکز اصلی ما هم روی شخصیت‌های همراه گروه Constellation است. چهار نفر از این شخصیت‌ها، مربوط به گروه Constellation هستند؛ داستان غنی‌تری دارند و ارتباط عمیق‌تری را با شما برقرار خواهند کرد. فارغ از این چهار نفر، تمامی همراهان شما پیش‌زمینه داستانی خاص خود را دارند و می‌توانند در حمل وسایلتان، به شما کمک کنند.

سوال ۱۱: آیا باید برای استخدام افراد در پایگاه خود، به آ‌ن‌ها حقوق بپردازیم؟

در ابتدا تصمیم ما بر این بود که بازیکنان می‌بایست به صورت دوره‌ای، به کارکنان پایگاه خود حقوق بدهند. اما در ادامه متوجه شدیم که با وجود فعالیت‌های فراوانی که در بازی وجود دارند، چنین سیستمی می‌تواند خسته‌کننده باشد و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم که بازیکنان برای استخدام این افراد، تنها یکبار و در حین استخدام آن‌ها هزینه کنند.

سوال ۱۲: آیا می‌توانیم توانایی‌های همراهانمان را ارتقاء دهیم؟

خیر، اما هرکدام از همراهان شما از ابتدا توانایی‌های خاص و منحصر به فردی خواهند داشت.

رویداد پرسش و پاسخ Starfield؛ اطلاعات جدید به سیستم زندان، خرید ملک و موارد بیشتر می‌پردازد

سوال ۱۳: بخش موردعلاقه‌تان در مورد بازی چیست؟

عرضه آن!

سوال ۱۴: چه کتاب‌ها و فیلم‌هایی منبع الهامتان برای توسعه بازی بوده‌اند؟

من عاشق تاریخم. به همین خاطر، پادکست‌های مختلفی از جمله Hardcore History و History of Rome را دنبال می‌کنم. در‌ حالی که Starfield یک بازی علمی-تخیلی است، من از اینکه وقایع تاریخی می‌توانند در پیش‌بینی آینده موثر باشند، خوشم می‌آید. به همین دلیل، الهاماتی از اتفاقات تاریخی را در بازی خواهید دید. از Star Wars گرفته تا Interstellar و A Space Odyssey، همگی جزو منابع الهام ما در طراحی بازی بوده‌اند.

سوال ۱۵: چه جزئیات کوچکی در بازی وجود دارند تا به حس غوطه‌‎ور شدن در آن کمک کنند؟

من از نزدیک تمام لباس‌های بازی را دیده‌ام و به نظرم، اینکه توانایی‌های همراهان شما از گروه Constellation به صورت برچسب‌هایی روی لباسشان قرار دارد، جالب توجه است. راستش، همه ساندویچ دوست دارند؛ اما این کتاب‌ها هستند که همه جای زمین پخش و پلا شده‌اند؛ نوشته‌های روی تابلو‌های اعلانات و داستان‌گویی محیطی بازی که نتیجه تلاش طراحان آن است، همگی از جزئیات به کار رفته در Starfield هستند.

سوال ۱۶: چه چیزی از تاریخچه Mechها (ربات‌هایی از جمله Vasco) می‌توانید بگویید؟

سوال خیلی خوبی بود! Mechها جزو بقایای Colony War هستند. هر دو سوی جنگ، یعنی United Colonies و Freestar Collective، از این ربات‌ها استفاده می‌کردند؛ با وجود تسلط بیشتر Freestar Collective روی Mechها، اعضای United Colonies هم شیوه خود را برای مقابله داشتند: موجودات فضایی تحت کنترل انسان. البته استفاده از هر دو عامل نام برده پس از آتش بس و پایان Colony War، ممنوع اعلام شد.


بازی Starfield به عنوان بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین ساخته‌ی بتسدا تا به امروز، در تاریخ ۱۵ شهریور امسال (۶ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از روز عرضه، برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

77OrinCorvo AttanoFashanAhmad_bkBlack SwordsmanDark NightفریدStanley KubrickDesert KingDark.Elden-Lordلئوناردو داوینچیجان قمارباز?sobhan?RoozbehFocusکلاغ∞sefirot2011M.MTMehran.Bamore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا