هاست پرسرعت
بازی

رویداد Fortnite با Dragon Ball Super امروز آغاز می‌شود + تریلر جدید

رویداد Fortnite با Dragon Ball Super امروز آغاز می‌شود + تریلر جدید

رویداد Fortnite و Dragon Ball Super امروز شروع می‌شود و لوازم تزئینی جدیدی را همراه با جزیره Dragon Ball Adventure به بازی می‌آورد.

رویداد Fortnite x Dragon Ball Super امروز آغاز می‌شود و به همین مناسبت، اپیک گیمز (Epic Games) دو ویدیو جدید منتشر کرده است و در آن محتویات جدید بازی را به نمایش می‌گذارد. ویدیو اول نسبتا کوتاه است و گوکو، وجتا، بیروس و بولما را می‌بیند که به جزیره می‌رسند. دومین ویدیو، گیم‌پلی بیشتری را به نمایش می‌گذارد و نگاهی به محتویات جدید این رویداد می‌اندازد.

همراه با اسکین‌های فوق، Goku و Vegeta نسخه‌های Super Saiyan و Super Saiyan Blue را دریافت می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد که یک قابلیت Ultra Instinct Perfected برای Goku طراحی شده است. سایر محتویات جدید، مربوط به اسکین‌هایی چون Flying Nimbus، Saiyan Pod و Shenron به همراه ایموت‌های جدید هستند.

تبلیغات

به نظر می‌رسد که Kamehameha یک آیتم انتخابی خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تخریب‌های عظیمی را انجام دهند. مکان جدیدی به نام Dragon Ball Adventure Island نیز با ساختمان Capsule Corp به نقشه اضافه می‌شوند. دو تریلر منتشر شده را می‌توانید در ادامه بررسی کنید.

بازی Fortnite برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است. همچنین در دستگاه‌های اندروید و iOS از طریق Xbox Cloud Gaming و GeForce Now می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

دانلود 720
دانلود 1080
دانلود 720
دانلود 1080
تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)ETERNAL_MAN (از بن بازگشته)El Diabloامیر حسینDr.PyroTHE GLADIATOR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا