هاست پرسرعت
بازی

رویداد The Game Awards 2022 شامل بیش از 50 بازی خواهد شد

رویداد The Game Awards 2022 شامل بیش از 50 بازی خواهد شد

این طور که به نظر می‌رسد مراسم The Game Awards امسال قرار است کمی کوتاه‌تر از مراسم پارسال باشد. با این حال تعداد بازی‌های حاضر در آن تقریبا با سال گذشته یکسان خواهد بود.

تقریبا به نیمه‌ی ماه نوامبر رسیده‌ایم و سال 2022 رو به پایان است. رویدادهای سالانه‌ای که بهترین‌های جهان بازی‌های ویدیویی را انتخاب می‌کنند هم نزدیک است. محبوب‌ترین آن‌ها بدون شک مراسم The Game Awards به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley) است که علاوه بر انتخاب بهترین‌ها، شامل معرفی ده‌ها بازی جدید هم می‌شود. با این حال این سوال پیش می‌آید که در جریان The Game Awards 2022 دقیقا شاهد معرفی چند بازی خواهیم بود؟

در پاسخ به این سوال خود آقای جف کیلی در مصاحبه‌ای با VideoGames.si گفته که بیش از 50 بازی در رویداد The Game Awards امسال که در تاریخ هشتم دسامبر برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت:

همیشه برگزاری این رویدادها کار دشواری است چرا که وقتی بیش از 50 بازی را به صف دارید، چیزی به بیرون درز می‌کند. ما سابقه‌ی خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم چندین غافلگیری را برای این رویداد حفظ کنیم.

تبلیغات

هم‌چنین جف کیلی گفته که در پاسخ به یکی از انتقادات دائم از The Game Awards، مراسم امسال زمان کم‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهد برد. با این حال تعداد بازی‌های جدیدی که معرفی خواهند شد تقریبا یکسان خواهد بود:

نمی‌توانم عدد دقیقی به شما بگویم، اما تعداد عناوین جدید مشابه با سال‌های گذشته خواهد بود. ما تعدادی بازی کاملا جدید داریم و تعداد بازی هم هستند که در حال حاضر منتشر شده‌اند و قرار است شاهد معرفی محتوای جدید برای آن‌ها باشیم. از همین حالا گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با بازی‌های حاضر در مراسم وجود دارد. من مطمئنم که برخی از این شایعات حقیقت ندارند و فقط در هفته‌های آینده شدیدتر می‌شوند.

حال باید منتظر ماند و دید که چه بازی‌های جدیدی در جریان این رویداد معرفی خواهند شد. آیا شاهد رونمایی از یک بازی Crash Bandicoot جدید خواهیم بود؟ شاید کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) از بازی بعدی خود پرده بردارد. در هر صورت در هفته‌های آتی و با برگزاری مراسم به پاسخ به این سوالات خواهیم رسید. پس با gsxr همراه باشید.

Behzaaad❤GOD OF WAR❤یوهاندروازه بان جهنم🌚🗿🤝El Diabloarmanالماس حرمسرای زئوس(Mmfb)🏴🏴🏴Mohsenj74bad flashFernandoParham_ShAshen undead the bearermahdi12345امیر حسینvitto corleoneInvisible bearded user💙Ragnarök is here❄گیمر غمگین????.شبح .gsxrmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا