هاست پرسرعت
بازی

رگولاتوری بریتانیا: قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن ممکن است وارد یک فاز تحقیقاتی جدید شود

رگولاتوری بریتانیا: قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن ممکن است وارد یک فاز تحقیقاتی جدید شود

پس از برد در برابر FTC (کمیسیون معامله و تجارت آمریکا)، حالا مایکروسافت مانعی جدید به نام CMA را در برابر خود می‌بیند و باید برای فعالیت در بازار انگلستان بجنگد.

تبلیغات

در بیانیه‌ای به وبسایت The Verge، رگولاتوری انگلستان اعلام کرد:

اگرچه دو گروه تلاشگر برای ادغام، فرصت ارائۀ راه حل‌های خود را نداشتند، اما می‌توانند یک قرارداد جدید را تنظیم کنند که به یک فاز تحقیقاتی جدید منجر خواهد شد. مایکروسافت و اکتیویژن به این موضوع اشاره کرده‌اند که انتقال کنترل و در نهایت ادغام، احتمالاً دستخوش تغییراتی خوهد شد و CMA آماده است تا مبتنی بر پایه و اساسی جدید، با آن‌ها همکاری کند. این صحبت‌ها همچنان در مراحل ابتدایی خود قرار دارند. به عبارت دیگر، طبیعت و زمان‌بندی تغییرات در قدم‌های بعدی مشخص خواهد شد. اگرچه هر دو گروه (اکتیویژن و مایکروسافت) خواهان متوقف شدن روند درخواست تجدید نظر هستند، اما تصمیم قبلی CMA همچنان پایدار خواهد بود.

CMA به دلیل تکنولوژی ابری و بازار محدود آن، جلوی این قرارداد را گرفته است. روز گذشته CNBC گزارش داد که این سازمان و مایکروسافت به دنبال برطرف کردن ابهامات و مشکلات هستند.

sky reaperMZhalkerReza卂爪丨尺乙卂尺乇丨Halo reach 2Pop_Starکلاه همبرگریsefirot2011Old_axeآقای شکستهJim Hawkinsarmin∞ژنرال اردکمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Dark FantasyhadiacS Ghost of Sparta人Acker益man人more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا