هاست پرسرعت
بازی

ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل ساخته می‌شود

ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل ساخته می‌شود

چاد استاهلسکی در جدیدترین مصاحبه خود از ساخت ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل خبر داده است.

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) برای کارگردانی فیلم‌های جان ویک (John Wick) شناخته می‌شود و چندی پیش نیز برنامه‌ای برای ساخت ریبوتی از مجموعه فیلم کوه‌نشین (Highlander) داشت. حالا او در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ اظهار داشته که توسعه این فیلم همچنان در جریان است.

چاد استاهلسکی به دنبال ساخت این ریبوت با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش اصلی است و با اینکه این پروژه هنوز پیشرفت چشمگیری نداشته اما استاهلسکی به طرفداران نوید داده که این فیلم جدید حتما ساخته خواهد شد.

فیلم اصلی «کوه‌نشین» در سال ۱۹۸۶ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و داستان شمشیرزنی به نام کانر مک‌لئود با بازی کریستوفر لمبرت (Christopher Lambert) را دنبال می‌کرد. او که اهل ارتفاعات اسکاتلند است، متوجه می‌شود که یکی از جنگجویان فناناپذیری است که تنها با قطع شدن سرشان می‌میرند. این جنگجو برای قرن‌ها به زندگی خود ادامه می‌دهد اما حالا دشمن قدیمی‌اش به دنبال کشتن او است.

تبلیغات

چاد استاهلسکی بر این باور است که هنری کویل برای ایفای نقش اصلی ریبوت فیلم «کوه‌نشین» انتخابی بسیار عالی به شمار می‌رود. او با هنری کویل ملاقات داشته و در مورد ایفای این نقش نیز با یکدیگر صحبت کرده‌اند.

چاد استاهلسکی برای اینکه بتواند تولید فیلم «کوه‌نشین» را شروع کند ابتدا باید ساخت فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) را به پایان برساند که برای اکران در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر شروع فیلمبرداری یا تاریخ اکران ریبوت فیلم «کوه‌نشین» تعیین نشده است.

منبع: movieweb

GAMER 1995meysambAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا