شبكه اجتماعی
ریزش آگهیها و کاهش درآمدهای توییتر
ریزش آگهیها و کاهش درآمدهای توییتر
البته توئیتر هنوز به در خواست برای اظهار نظر پاسخی نداده است.
به گزارش gsxr از مهر، ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲ میلادی توئیتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید. پس از آن در واکنش به اخراج هزاران کارمند و ارائه گزینه احراز هویت تیک آبی در ازای دریافت وجه که منجر به جعل هویت حساب کاربری شرکت ها در توئیتر شد، بسیاری از آگهی دهندگان از پلتفرم فرار کردند.
این شبکه اجتماعی اخیرا ممنوعیت انتشار تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست انتشار آگهی برای تبلیغات مبتنی بر دلیل در آمریکا را تسهیل و در حقیقت سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دیگر رسانه ها همخوان خواهد کرد.
حتما بخوانید : تغییر استراتژی در تبلیغات توییتر!