هاست پرسرعت
بازی

ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse معرفی شد

ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse معرفی شد

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Skunkape خبر داد در حال ریمستر کردن بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse است. سری Sam & Max یکی از مشهورترین فرنچایزهای ماجراجویی اشاره و کلیک به شمار می‌آید. با اینکه این سبک از بازی‌ها دیگر به مانند گذشته بین بازیکنان محبوبیت ندارند، اما سری Sam & Max همیشه در این سبک درخشیده است. این مجموعه قبل از اینکه توسط لوکاس‌آرتز به‌عنوان یک بازی اقتباسی ساخته شود، به‌عنوان یک کمیک شروع شد و درنهایت برای گسترش به شرکت تلتیل گیمز واگذار شد.

این سری داستان یک سگ و خرگوش سخنگو را دنبال می‌کند که به‌عنوان کارآگاه خصوصی وظیفه حل معماهای مختلفی را دارند. باتوجه‌به اینکه شخصیت‌های سری Sam & Max حیواناتی سخنگو هستند، بازی لحنی جدی را در پیش نمی‌گیرد. در عوض بازی‌های این سری به خاطر طنز زیاد و سناریوهای غیرواقعی خود که بازیکنان را مجبور به حل معماهای غیرمعمول می‌کند، مشهور هستند.

این مجموعه سال‌ها است که یک نسخه‌ی جدید و اصلی نداشته است. بااین‌حال اخیرا استودیو Skunkape اعلام کرد در حال ریمستر کردن بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse است. نسخه‌ی ریمستر این بازی که نخستین بار توسط تلتیل گیمز توسعه یافته، قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. استودیو Skunkape متشکل از افرادی است که روی بازی‌های اصلی سری Sam & Max کار کرده‌اند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق انتشار یا پلتفرم‌های مقصد ریمستر Sam & Max: The Devil’s Playhouse منتشر نشده است و استودیوی سازنده تنها یک ویدیو کوتاه را به هدف معرفی این نسخه پخش کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر سایر بازی‌های Sam & Max را تاکنون تجربه نکرده‌اید، نسخه‌های ریمسترشده‌ی این سری به مانند Sam & Max: Save the World و Sam & Max: Beyond Time and Space هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارند. دو بازی گفته‌شده می‌توانند طرفداران سبک اشاره و کلیک را سرگرم کنند. با عرضه‌ی سومین ریمستر، شاهد یک سه‌گانه‌ی بهبود یافته از سری Sam & Max خواهیم بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی ساخت یک نسخه‌ی جدید یا ثبت نشان تجاری از این سری در دسترس نیست و تنها می‌توان نسبت به شنیدن اخبار بیشتر در مورد آن امیدوار بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا