هاست پرسرعت
بازی

ریمیک Resident Evil 4 شامل ماموریت جانبی و دشمنان جدید است

ریمیک Resident Evil 4 شامل ماموریت جانبی و دشمنان جدید است

کپکام جزئیات جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرد که در آن‌ها به اضافه شدن ماموریت‌های جانبی، چاقوهای شکستنی و بهبود گیم‌پلی شخصیت همراه اشاره شده است.

تبلیغات

اخیرا شرکت کپکام (Capcom) جزئیات جدیدی را در مورد بازسازی بازی Resident Evil 4 به اشتراک گذاشته است. این ناشر ژاپنی تایید کرد که صحنه‌های کلید‌زنی سریع (QTE) نسخه‌ی اصلی، در این بازسازی حذف شده‌اند. با این حال محتوای جدیدی به مانند ماموریت‌های جانبی و چاقوهای شکننده به ریمیک Resident Evil 4 راه خواهند یافت.

شرکت کپکام برای ارائه‌ی ایده‌ای بهتر نسبت به آنچه که طرفداران باید از این بازسازی انتظار داشته باشند، اطلاعاتی را با مجله‌ی گیم‌ اینفورمر (Game Informer) به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد مهم‌ترین تغییر این ریمیک نسبت به نسخه‌ی اصلی، حذف رویدادهای QTE باشد.

گیم‌ اینفورمر در ادامه توضیح داد که ماموریت‌های جانبی به ریمیک Resident Evil 4 اضافه شده‌اند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را از طریق آگهی‌های آبی رنگ پخش شده در محیط بازی پیدا کنند و به کامل کردن آن‌ها بپردازند. این ماموریت‌های جانبی شامل حل معماها یا ردیابی و کشتن یک دشمن خاص خواهند بود. همچنین کلکسیون مدال‌های آبی که در نسخه اصلی Resident Evil 4 وجود داشت، در بازسازی نیز گنجانده شده است.

ریمیک Resident Evil 4 شامل ماموریت جانبی و دشمنان جدید است

یکی از جالب‌ترین تغییرات گیم‌پلی ریمیک Resident Evil 4 مربوط به محدودیت استفاده از چاقو است؛ به این صورت که چاقوها دوام مشخصی دارند و پس از چند بار استفاده می‌شکنند. با این حال، بازیکنان می‌توانند چندین چاقو را در Inventory خود به همراه داشته باشند. علاوه بر این، بازیکنان قادر خواهند بود جواهراتی که در محیط پیدا می‌کنند را در ازای دریافت گیاهان دارویی زرد، نقشه‌های گنج و پیوست‌های سلاح، با تاجر معامله نمایند.

به گفته‌ی کپکام، هوش مصنوعی اشلی گراهام (Ashley Graham) در ریمیک Resident Evil 4 با تغییراتی همراه است. اشلی دیگر نوار سلامتی ندارد و اگر آسیب زیادی ببیند، روی زمین خواهد افتاد و بازیکنان باید او را احیا کنند. با این حال اگر اشلی در حالتی که روی زمین افتاده از دشمنان ضربه بخورد، خواهد مرد. کپکام در این باره توضیح داد که تیم سازنده قصد داشت با بهبود هوش مصنوعی و گیم‌پلی اشلی، او را به جای یک کودک حساس که مدام نیاز به مراقبت دارد، به یک همراه طبیعی و هوشمند تبدیل کند. اشلی هم‌اکنون می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها به بازیکنان کمک کند؛ برای مثال می‌توان او را از طریق یک گذرگاه کوچک به پشت یک درب قفل شده فرستاد تا آن را باز نماید.

ریمیک Resident Evil 4 برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد و جدیدترین نسخه از سری بازسازی‌های شرکت کپکام به شمار می‌آید. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، به نظر می‌رسد کپکام برای موفقیت این بازی برنامه‌های مطمئنی دارد و انتخاب‌های هوشمندانه‌ای در زمان بازسازی آن گرفته است. Resident Evil 4 Remake در تاریخ (4 فروردین 1402) 24 مارس 2023 روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

mrKratosهکر کلاه سیاهمحمدامین حیدریaref44PARASITE EVE 2RubyUNCLE ARTUREspressoژنرال اردک (کاربر گاد مود)meysambVisible bearded manMDAhmad_TRDARKSIRENFdsAminTSL🤘Mohsenj74Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا