هاست پرسرعت
بازی

ریمیک Silent Hill 2 توسط Unreal Engine 5 درحال توسعه است

ریمیک Silent Hill 2 توسط Unreal Engine 5 درحال توسعه است

یکی از کارکنان Bloober Team می‌گوید که ریمیک Silent Hill 2، علاوه بر حالات چهره واقع‌گرایانه، دارای ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگر زیادی خواهد بود.

شرکت کونامی (Konami)، سرانجام از بازسازی بازی مورد انتظار Silent Hill 2 رونمايی کرد. این عنوان که توسط استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در حال توسعه است، برای ۱۲ ماه، انحصاری زمانی کنسول پلی استیشن ۵ خواهد بود. لازم به ذکر است که Silent Hill 2 در روز عرضه بزای پلتفرم PC نیز منتشر خواهد شد. کارگردان و طراح اصلی بازی یعنی آقای متوش لنارت (Meteusz Lenart)، در مصاحبه‌ای که در وبلاگ رسمی پلی‌ استیشن منتشر شد، به بیان برخی توضیحات راجع به Silent Hill 2 پرداخت.

لنارت در ابتدا تایید نمود که این بازسازی مورد انتظار، توسط Unreal Engine 5 در حال توسعه بوده و از قابلیت‌هایی از قبیل Lumen و Nanite استفاده می‌کند. فناوری Lumen از یک سیستم نورپردازی کلی و دینامیک بهره بُرده که به صورت فوری نسبت به یک سکانس‌ و تغییرات موجود در نور محیط پاسخ می‌دهد. این موضوع بدین معناست که نور به صورت واقع‌گرایانه و مانند دنیای واقعی، با محیط در تعامل خواهد بود. نتیجه این اتفاق، خلق یک سیستم نورپردازیِ واقع‌گرایانه‌تر از همیشه است.
فناوری Nanite، باعث خلق دنیاهایی پرجزئیات و محیط‌هایی بسیار واقع‌گرایانه می‌شود؛ به طوری که مخاطب چنین احساس می‌کند که زندگی در دنیای بازی به معنای واقعی کلمه جریان دارد. استودیوی بلوبر تیم، ضمن تلاش برای این‌که روح زندگی را در بازسازی Silent Hill 2 دمیده و یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی را خلق نماید، سعی داشته تا اتموسفر نسخه اورجینال را کماکان حفظ نماید. این در حالیست که این استودیو، گیم‌پلی این بازی مورد انتظار را با معیارات کنونی دنیای بازی‌های رایانه‌ای هم‌سو نموده و در عین زمان، مواردی را به بازی افزوده که تاکنون اعمال آن‌ها در فرنچایز Silent Hill، غیرممکن به نظر می‌رسیدند. لنارت در این‌باره می‌گوید:

ما در حال کار با برخی سازندگان نسخه اورجینال یعنی آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) و ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) هستیم و قصد داریم تا از این‌که حس‌وحال منحصربه‌فرد نسخه اورجینال Silent Hill، کماکان در بازسازی آن نیز وجود داشته باشد، اطمینان حاصل نماییم.

تبلیغات

استفاده از یک دوربین بالای شانه، تنها یکی از موارد جدید افزوده شده به گیم‌پلی بازی است که کمک می‌کند تا بازیکنان، یک تجربه عمیق‌تر را در قیاس با گذشته داشته باشند. این انتخاب، باعث شده تا سیستم مبارزات بازی از نو طراح شده و شاهد صحنه‌آرایی‌هایی متفاوت در قیاس باگذشته باشیم. لنارت در این مورد می‌گوید:

حالا که شما می‌توانید همه‌ی آن‌چه که جیمز (James) می‌بیند را مشاهده نمایید، دست ما برای درگیر کردن بازیکن با داستان و گیم‌پلی Silent Hill بازتر از همیشه شده است.

علاوه بر این موارد، لنارت وعده می‌دهد که به لطف فناوری ضبط حرکت (Motion Capture)، شاهد واقع‌گرایانه‌ترین حالات چهره در تاریخ فرنچایز Silent Hill خواهیم بود. در این بازسازی، شخصیت‌های مختلف مجموعه‌ای وسیع از احساسات را نمایش خواهند داد و این‌ موضوع می‌تواند به شدت روی تجربه شما اثرگذار باشد.
در پایان باید خاطر نشان کرد که تاریخ عرضه ریمیک Silent Hill 2 تاکنون مشخص نشده و باید در آینده منتظر ارائه اطلاعات بیشتر از سوی بلوبر تیم، حول محور این بازی باشیم.

KratosDr.PyroAmirali(Squatlatex(Ragnorak is comingIX.MEHDIMax22amir_hasanpoorکاکاسنگیDARKSIRENTHEVILInvisible bearded userهادی صفاییabyss8walkerژنرال فرناندو Echo_216Ellie Miller

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا