هاست پرسرعت
بازی

زمان آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Boys اعلام شد

زمان آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Boys اعلام شد

ستاره سریال تحسین شده و محبوب The Boys زمان آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال را اعلام کرده است.

فصل سوم سریال The Boys موفق شد تا با هر یک از قسمت‌های خود طرفدارانش را بیش از پیش شگفت‌زده کند. حال نیز ستاره این سریال، کارل اربن (Karl Urban) زمان فیلم‌برداری فصل چهارم را فاش کرده تا طرفداران این مجموعه را نسبت به آینده این مجموعه هیجان‌زده نماید.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت فصل سوم را می‌توان معرفی شخصیت سولجربوی با هنرنمایی جنسن اکلس (Jensen Ackles) دانست که در قسمتی که هفته پیش پخش خود، نبردی زیبا را با هوملندر به تصویر کشید. شخصیتی که طرفداران این مجموعه امیدوارند تا در فصل چهارم نیز حضور داشته باشد.

کارل اربن در طی مصاحبه با خبرگزاری کولایدر نسبت به فصل چهارم واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسائل شگفت‌انگیزی را در ادامه شاهد خواهیم بود.

فکر می‌کنم که زمان آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم از تاریخ 22 اوت (31 مرداد) خواهد بود. کار کردن در کنار تیم شگفت‌انگیزی که در اختیار داریم سرگرم‌کننده می‌باشد و به سختی مشغول تهیه بهترین محصول ممکن برای طرفداران هستیم. برای تماشای ادامه ماجراجویی‌های گروه بی‌اندازه مشتاق هستم.

یکی از اتفاقات هیجان‌انگیزی که در فصل چهارم می‌تواند به وقوع بپیوندد، حضور جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) خواهد بود. کسی که تهیه‌کننده مجموعه The Boys مدت‌ها است که خواهان حضور او بوده ولی به دلیل مشغله کاری ساخت سریال The Walking Dead این امر محقق نشده بود.

با توجه به روند صعودی و غیرقابل پیش‌بینی سریال The Boys، باید صبر کرد و دید که تهیه‌کنندگان و خالقان این مجموعه محبوب، چه آینده‌ای را برای فصل چهارم در نظر خواهند داشت.

منبع: مووی‌وب

یوهانSquatlatex2Mr.BadGuyMehran.Bameysambanti nigger

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا