هاست پرسرعت
بازی

ساخت اقتباس سینمایی از I Wish You All the Best

ساخت اقتباس سینمایی از I Wish You All the Best

ساخت اقتباسی سینمایی از رمان محوب و شناخته شده I Wish You All the Best به زودی آغاز خواهد شد.

رمان I Wish You All the Best که در سال 2019 توسط میسون دیور (Mason Deaver) نوشته و منتشر شد، با چنان استقبال گسترده‌ای از سمت منتقدین و مردم روبرو شد که باعث گردیده تا اقتباسی سینمایی از آن در دست ساخت قرار بگیرد.

تامی دورفمن (Tommy Dorfman) که وظیفه کارگردانی و نویسندگی این پروژه سینمایی را بر عهده دارد، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که فیلم‌برداری به زودی و در فصل پاییز آغاز خواهد شد. او و دیور همچنین اعلام کردند که تست‌های بازیگری به زودی شروع شده تا بازیگری را برای ایفای نقش‌های اصلی انتخاب نمایند.

تبلیغات

داستان این رمان روایت‌گر دو دوست بسیار نزدیک می‌باشد که از خانه و خانواده خود رانده شده و زندگی جدیدی را آغاز می‌نمایند. با این حال به خاطر شرایط زندگی و وقایعی که پشت سر گذاشته‌اند، دچار مشکلات عصبی شده و مجبور می‌شوند تا با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم نمایند.

با توجه به این که امروز ساخت این پروژه به صورت عمومی اعلام شده است، باید برای اعلام بازیگران فیلم و جزییات بیشتر مرتبط با آن صبر نمود. در عین حال نیز باید صبر کرد و دید که اقتباس سینمایی I Wish You All the Best در چه تاریخی برای پخش یا اکران در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا