هاست پرسرعت
بازی

ساخت لایو اکشن Gargoyles توسط کنت برانا

ساخت لایو اکشن Gargoyles توسط کنت برانا

کنت برانا، کارگردان و بازیگر مشهور هالیوودی سکان هدایت لایو اکشن Gargoyles را بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات

انیمیشن سریالی Gargoyles (گارگویل‌ها) اثری جذاب و هیجان‌انگیز متعلق به دهه ۹۰ میلادی می‌باشد که در ۳ فصل و ۷۸ قسمت در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. اثری که برای مدت‌ها ساخت لایو اکشن آن توسط کمپانی دیزنی در میان بوده و پس از گذشت سال‌های متوالی به نظر می‌رسد که می‌توان به تحقق چنین امری امیدوار بود.

زیرا طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، لایو اکشن سینمایی Gargoyles بیش از پیش به مرحله تولید نزدیک شده و کارگردان و بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی کنت برانا به مهمترین کاندیدای کارگردانی این پروژه بدل گشته است. این گزارش اعلام می‌کند که هیچ نویسنده و یا بازیگری به صورت قطعی برای لایو اکشن گارگویل‌ها در نظر گرفته نشده و توسعه آن نیز هنوز به صورت ۱۰۰% مورد مقبولیت کمپانی دیزنی واقع نشده است.

البته که با توجه به اوضاع نابسامان هالیوود و اعتصابات بازیگران و نویسندگان، حتی اگر کمپانی دیزنی چراغ سبز تولید این لایو اکشن را صادر نماید اما هیچ بازیگر و یا کارگردانی در حال حاضر ریسک حضور در این پروژه را گردن نخواهد گرفت.

تا زمانی که ساخت لایو اکشن سینمایی Gargoyles چراغ سبز خود را دریافت نماید، طرفداران کنت برانا می‌توانند منتظر فیلم جدید هرکول پوآرو تحت عنوان A Haunting in Venice (جن‌زدگی در ونیز) باشند که برای اکران در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

unitedmeysambCameraManهیولاسیناباسم ابن اسحاق

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا