هاست پرسرعت
بازی

سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد

سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد

انریک آلوارز (Enric Álvarez)، مدیرعامل MercurySteam، تمایلی به صحبت در مورد اینکه آیا این استودیو در حال توسعه یک بازی دیگر Metroid است یا خیر، ندارد.

تبلیغات

به عنوان توسعه‌دهنده Metroid: Samus Returns و Metroid Dread، استودیو‌ی اسپانیایی MercurySteam ثابت کرده که می‌تواند انتظارات بالایی را که راجع به یک نسخه دوبعدی Metroid وجود دارد، برآورده کند. با توجه به اینکه هر دو بازی Metroid این استودیو، مخصوصاً Metroid Dread، هم از نظر منتقدان و هم از نظر تجاری موفق بوده‌اند، جای تعجب نیست که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه آیا این استودیو در آینده هم با نینتندو روی نسخه جدیدی از فرنچایز Metroid کار خواهد کرد یا خیر، وجود دارد.

در این مورد، خود MercurySteam هم تمایلی به اظهار نظر ندارد. انریک آلوارز اخیراً در صحبت با Gamereactor، وقتی از او پرسیده شد که آیا دنباله‌ای برای Metrid Dread در دست ساخت است یا خیر، تمایلی چندانی به صحبت نداشت:

خب، در مورد پروژه‌هایی که امروز انجام می‌دهیم، چیزی نمی‌توانم بگویم. بنابراین فکر می‌کنم «نظری ندارم» یک پاسخ ساده و کافی است.

با این وجود، هنوز در دست توسعه بودن نسخه‌ای از سری Metroid توسط این استودیو‌ی اسپانیایی، تایید یا تکذیب نشده و با موفقیت پیشین این استودیو در توسعه عناوین این فرنچایز، بعید نیست که شاهد همکاری دوباره MercurySteam و نینتندو برای توسعه دنباله‌ی بازی Metroid Dread باشیم.

Metroid Dread بالغ بر ۲.۹ میلیون نسخه روی نینتندو سوییچ فروخته و جالب اینجاست که یوشیو ساکاموتو (Yoshio Sakamoto)، تهیه کننده سری Metroid، در موارد متعددی اذعان داشته که اگرچه Dread به گونه‌ای جمع‌بندی نسخه‌های دوبعدی سری است، لزوماً آخرین نسخه دوبعدی آن نخواهد بود.

در حال حاضر، MercurySteam مشغول توسعه یک RPG اکشن و سوم شخص است که در جهانی فانتزی و تاریک روایت می‌شود و توسط ۵۰۵ گیمز منتشر خواهد شد.

تبلیغات
v-alkalineDARKSIRENاپوزوسیون gsxrA.OffmeysambDark Fantasy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا