سازنده The Callisto Protocol انتشار این بازی روی گیم پس را بعید می‌داند

سازنده The Callisto Protocol انتشار این بازی روی گیم پس را بعید می‌داند

استودیو استرایکینگ دیستنس (Striking Distance)، سازنده بازی The Callisto Protocol، از احتمال اضافه شدن بازی ترسناک خود به سرویس گیم پس سخن گفت، هرچند از موفقیت مالی این اقدام اطمینان ندارد.

ایکس باکس گیم پس سرویسی است که از زمان راه‌اندازی در سال 2017، صنعت گیم را دگرگون کرده است. در مصاحبه اخیر با مارک جیمز (Mark James)، مدیر ارشد فناوری استودیو استرایکینگ دیستنس، اذعان شد که این سرویس مکان دشواری برای عناوین تک‌ نفره‌ و خطی است. بازی The Callisto Protocol نیز یک عنوان خطی است، پس انتظار نداشته باشید که در لیست عناوینی که در سال‌های 2022 و 2023 برای گیم پس عرضه می‌شوند، قرار بگیرد.

بازی The Callisto Protocol یک بازی ترسناک خطی تک نفره و سوم شخص است که توسط استودیو استرایکینگ دیستنس و خالقین Dead Space ساخته می‌شود. این عنوان در جریان رویداد Gamescom 2022 حضور داشت و تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی توسط سازندگان به نمایش گذاشته شد. در حین همین مراسم، از مارک جیمز در مورد احتمال پیوستن عنوان The Callisto Protocol به گیم پس مایکروسافت پرسیده شد. هرچند جیمز ادعا کرد که در مورد این موضوع فکر می‌کنند، اما آن‌ها سرویس را مکان مناسبی برای پیشرفت بازی‌های تک نفره و خطی نمی‌دانند. او گفت:

شما یک بار The Callisto Protocol را بازی می‌کنید. من فکر می‌کنم این سرویس‌ها برای برخی از بازی‌های چند نفره و جهان باز ساخته شده‌اند. من فکر می کنم بازی‌های این چنینی در سرویس‌ها به خوبی زنده می‌مانند.

البته این بدان معنا نیست که هیچ بازی تک نفره‌ای نمی تواند در سرویس پیشرفت کند، زیرا مایکروسافت تمام عناوین فرست پارتی خود را در روز عرضه روی گیم پس منتشر می‌کند، اما به عنوان یک استودیوی مستقل، به نظر می‌رسد که اینکار سودآورترین راه نیست. جیمز اذعان کرد:

مایکروسافت بازی‌های تک نفره خود را در این سرویس دارد و من فکر می‌کنم که ایکس باکس در این برنامه موفق خواهد شد؛ من فقط می‌گویم [که] به عنوان یک برنامه‌ریزی مالی، سرویس تنها یکی از پیشنهادات است.

جیمز ادامه داد:

کار کردن به عنوان یک استودیوی مستقل دشوار است. فکر می‌کنم بازی‌های تک نفره زیادی را روی سرویس‌ها خواهید دید، اما احتمالا از سوی شرکت‌های بزرگ عرضه خواهند شد. به‌عنوان یک شرکت مستقل، عرضه یک بازی سوم شخص و خطی در این سرویس‌ها واقعا سخت است. من نمی‌گویم هرگز، اما از نظر مالی سخت است که چنین کاری انجام شود.

نظر شما چیست‌؟ آیا فکر می‌کنید بازی‌های تک‌ نفره مستقل می‌توانند در زمان عرضه روی گیم پس پیشرفت کنند؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل