هاست پرسرعت
بازی

سازنده Trine 5: ایکس باکس سری اس یک انتخاب خوب برای مشتریان و گلوگاهی برای توسعه‌دهندگان است

سازنده Trine 5: ایکس باکس سری اس یک انتخاب خوب برای مشتریان و گلوگاهی برای توسعه‌دهندگان است

مدیر بازاریابی فروزن‌بایت (Frozenbyte)، یعنی کای تووینن (Kai Tuovinen)، معتقد است که سخت‌‌افزار کمتر قدرتمند ایکس باکس سری اس می‌تواند برای «بازی‌های گرافیکی فشرده‌تر» مشکل‌ساز باشد.

تبلیغات

اینکه سخت‌‌افزار نسبتاً ضعیف‌تر ایکس باکس سری اس در مقایسه با دیگر کنسول‌های فعلی، با گذشت زمان به مشکلی برای توسعه‌دهندگان تبدیل خواهد شد یا خیر، از همان روزی که مایکروسافت (Microsoft) از آن رونمایی کرد، مورد بحث قرار گرفت و اگرچه نمی‌توان برتری‌های آن را انکار کرد – به خصوص از دیدگاه یک مصرف‌کننده – اما اکنون مشخص شده که سری اس دارای محدودیت‌هایی است که می‌تواند به مشکلات توسعه منجر گردد.

به نظر می‌رسد فروزن‌بایت، توسعه‌دهنده Trine 5: A Clockwork Conspiracy، با این ایده کلی موافق است. کای تووینن، مدیر بازاریابی فروزن‌بایت، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت GamingBolt، در پاسخ به پرسشی درباره ایکس باکس سری اس و اینکه آیا سخت‌افزار این کنسول قادر به همگام شدن با همتایان خود در طول نسل خواهد بود یا خیر، گفت اگرچه این کنسول قطعاً گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال خرید سخت‌افزار ارزان‌تر هستند، اما از منظر توسعه، می‌تواند به یک «تنگنا» تبدیل شود.

سخت‌افزار قوی‌تر همیشه از دیدگاه توسعه‌دهنده بهتر است، من فکر می‌کنم برای بازی‌های سنگین گرافیکی، سری اس می‌تواند به یک تنگنا تبدیل شود چرا که پشتیبانی از آن مورد نیاز است. با این حال از دیدگاه بازیکنان فکر می‌کنم داشتن یک کنسول مقرون به صرفه گزینه خوبی باشد.

البته این موضوع تنها یک فرضیه نیست. استودیوی لاریان (Larian) با مشکلات فنی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل، عرضه بازی Baldur’s Gate 3 روی ایکس باکس سری اس با تاخیر مواجه شده. سال گذشته، تکلند (Techland) همچنین در مورد اینکه چگونه GPU کنسول مانع توسعه می‌شود صحبت کرد.

تووینن به GamingBolt اعلام کرده که Trine 5 با نرخ ۴K/60 FPS در PS5 و Xbox Series X و با نرخ ۱۴۴۰p/60 FPS در Xbox Series S اجرا می‌شود. همچنین اتمام این بازی حداقل ۱۲ ساعت به طول خواهد انجامید.

در اوایل سال جاری، فروزن‌بایت درباره گیم پس و اینکه چگونه «به اشباع بیش از حد محتوا کمک می‌کند» علی‌رغم اینکه «برنامه‌ای جالب برای دسترسی به گیمرهای بیشتری است»، صحبت کرد.

Trine 5: A Clockwork Conspiracy قرار است تابستان امسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه شود.

منبع: GamingBolt

UNCLE ARTURDota2MMDred-eyed Banished KnightDARKSIRENAlan WakemarioLonesome guyگیمرِ روان شناسخستهmeysambRoyalknightThe Legend of Zelda: Tears of the Kingdom™️EllieفریدOld_axeGame4EverMasuod Enayatilul-bookDark Fantasymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا