هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Astro’s Playroom: عنوان بعدی بزرگ‌ترین بازی‌مان است

سازندگان Astro’s Playroom: عنوان بعدی بزرگ‌ترین بازی‌مان است

به گفته‌ی سازندگان بازی Astro’s Playroom یعنی استودیوی تیم آسوبی (Team Asobi)، ساخته‌ی جدید این استودیو بزرگ‌ترین بازی آن خواهد بود.

طی مصاحبه‌ای با وبسایت GI.biz، رئیس و کارگردان ایده‌پرداز استدیوی مذکور یعنی نیکولاس دوسِت (Nicolas Doucet)، موضوعاتی نظیر تغییر شغل کارکنان با هدف آزمایش ایده‌های نو برای پروژه‌های آینده را در مورد شرایط کنونی آن بیان کرده است.

بخشی از این مصاحبه به شرح زیر است:

تبلیغات

پروژه‌ای در دست توسعه است و به خوبی پیش می‌رود، اما می‌خواهیم گروهی دیگر در بخش تحقیق و توسعه (R&D) داشته باشیم که از تعداد افراد کافی برخوردار باشد تا بتوانیم در بیش‌ترین تعداد حوزه‌های جالب توجه‌مان کاوش کنیم و پروژه‌های دیگری را آغاز نماییم. همیشه چنین تیم اضافه‌ای در اختیار داریم. می‌توان گفت حدود 90 درصد از اعضای استودیو روی محصول اصلی کار می‌کنند، اما تعداد کمی از اعضا هم هستند که با فناوری‌های آینده کار می‌کنند یا با همین فناوری‌های امروزی، در مسیری جدید گام می‌گذارند.

نیکولاس دوسِت

کمی بیش از یک سال پیش، این استودیو به پروژه‌ی جدید خود اشاره کرده بود و آن را بلندپروازانه‌ترین بازی خود خوانده بود. همچنین، قبل از آن تأیید شده بود که تیم آسوبی روی یک بازی اکشن جدید کار می‌کند، اما جزئیات دیگری از آن منتشر نشد.

بهزاد سالمی❾❻︵✎﹏ȏṃıԀ1100ABDVDmeysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Max22@alistarBahramsonyO2امیر حسینحاج عرفانMohsenj74Ali984A,shEmperor Nima ShamsSquatlatex2M.MTAlbertLara Croftmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا