هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Crash Bandicoot به بازی جدید خود اشاره می‌کنند

سازندگان Crash Bandicoot به بازی جدید خود اشاره می‌کنند

سازنده‌ی نسخه‌ی جدید Crash Bandicoot که اکتیویژن (Activision) ناشر آن بود، یعنی استودیوی تویز فور باب (Toys For Bob)، احتمالاً به بازی بعدی خود اشاره کرده است.

این استودیو پیش از کار کردن روی بازی Crash Bandicoot 4، در توسعه‌ی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نیز نقش داشت. همانند بیش‌تر استودیوهای زیرمجموعه‌ی اکتیویژن، این استودیو نیز سال گذشته موظف شد روی مجموعه‌ی Call of Duty کار کند؛ اتفاقی که باعث شد برخی از اعضای آن استعفا دهند. اکنون، به نظر می‌رسد که ساخته‌ی جدید استودیوی تویز فور باب در راه است.

این استودیو در صفحه‌ی رسمی توییتر خود چالشی برگزار نمود و از مخاطبان خواست بازی‌های این استودیو را به ترتیب تاریخ انتشارشان حدس بزنند. پس از انجام این چالش، متن و تصویر زیر منتشر شد:

از اینکه تاکنون با ما همراه بودید، ممنونیم. چند بازی را به درستی حدس زدید؟ خوب است که فضای زیادی برای پر کردن دیوار باقی مانده است… 😉

تبلیغات

تویز فور باب

همانطور که مشاهده کردید، در تصویر هجدهم، علامت سوال دیده می‌شود و به بازی جدید این استودیو اشاره می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که این بازی به مجموعه‌های قدیمی آن‌ها مربوط می‌شود یا اینکه عنوانی کاملاً جدید است.

احتمال اینکه این بازی نسخه‌ای از Call of Duty باشد، بسیار کم است، زیرا اگرچه این استودیو در توسعه‌ی فصل سوم Warzone نقش داشته است، اما از این بازی در فهرست بازی‌های ساخت این استودیو یاد نمی‌شود. همچنین، به نظر نمی‌رسد که این بازی یکی از پروژه‌های اصلی این استودیو باشد.

با وجود آنکه شماری از طراحان و توسعه‌دهندگان Crash Bandicoot 4 از این استودیو جدا شده‌اند، به احتمال زیاد شاهد دنباله یا اسپین‌آفی (Spin-off) دیگر بر Crash Bandicoot خواهیم بود. سایر احتمالات نیز شامل نسخه‌ی جدید Skylanders و Spyro می‌شود، زیرا تویز فور باب در سال 2018 روی Spyro Reignited Trilogy کار کرده بود.

DARKSIRENmarioLara Croft@alistarDr.PyromeysambAmir :)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا