هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

سازندگان Like a Dragon: Ishin روی رفع مشکلات فنی بازی کار می‌کنند

علاوه بر رفع مشکلات فنی بازی Like a Dragon: Ishin، مشکلات نرخ فریم Heat Gauge و جابه‌جایی عناصر UI در نمایشگرهای Ultra-wide نیز در دست بررسی است.

تبلیغات

بازی Like a Dragon: Ishin از استودیو Ryu Ga Gotoku، فردا در سراسر جهان منتشر می‌شود. با این حال، کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition را خریداری کرده‌اند، از روز جمعه ماجراجویی خود در بازی را آغاز کرده‌اند. به این ترتیب، آن‌ها ممکن است متوجه برخی از مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی مانند افت فریم هنگام بارگیری تکسچرها یا خارج شدن عناصر UI در نمایشگرهای Ultra-wide شده باشند.

استودیو توسعه دهنده از این مسائل آگاه است و اعلام کرد که آن‌ها را بررسی می‌کند. این استودیو همچنین به تلاش برای رفع مشکلات دیگر مانند کرش‌هایی که گاها حین اجرای بازی رخ می‌دهند و Heat Gauge که روی نرخ فریم تاثیر می‌گذارد، اشاره کرد. هیچ تاریخ مشخصی برای رفع این مشکلات وجود ندارد، بنابراین منتظر به‌روز‌رسانی‌های بیشتری باشید.

بازی Like a Dragon: Ishin برای ایکس باکس سری اکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. این بازی در واقع بازسازی مدرن Ryu ga Gotoku: Ishin، محصول سال 2014 است. نسخه شرقی و قدیمی بازی سال‌ها قبل برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر شده بود.

DARKSIRENmeysamb[ZORO|ACVFORS Ghost of SpartaMincraft🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا