هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Redfall و Hogwarts Legacy روی عنوانی از سری Horizon کار می‌کنند

سازندگان Redfall و Hogwarts Legacy روی عنوانی از سری Horizon کار می‌کنند

استودیوی گوبو (Gobo) که سابقاً در ساخت و توسعه‌ی عناوین Redfall و Hogwarts Legacy نقش داشته، درحال کار روی مجموعه‌ی Horizon است.

تبلیغات

به‌تازگی حساب رسمی استودیوی گوبو، که در شهر برایتون اَند هوو در جنوب انگلستان واقع شده است، با انتشار توئیتی اعلام کرد در هم‌کاری با گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در حال کار روی عنوانی از مجموعه‌ی Horizon هستند:

از اینکه خبر همکاری با استودیوی گوریلا گیمز در توسعه‌ی جهان سری Horizon را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم هیجان‌زده‌ایم.

باتوجه به پیشینه‌ی گوبو و سابقه‌ی کار آن‌ها روی عناوین متعددی چون Redfall, Hogwarts Legacy, Disney Infinity و For Honor، به‌نظر نمی‌رسد این استودیو نقش پررنگی در بسطِ جهان Horizon داشته باشد و احتمالاً تنها به‌عنوان تیم کمکی، به گوریلا گیمز جهت توسعه‌ی عناوین مختلفی از این مجموعه، یاری خواهند رساند. با این حال اما برخی گمانه‌زنی‌ها دررابطه با دخالت این استودیو در ساخت نسخه‌ی ریمیک Horizon Zero Dawn اشاره دارند.

لازم به ذکر است عنوان Horizon Forbidden West به عنوان آخرین بازی از مجموعه، هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 قرار دارد. ضمناً بسته‌ی الحاقی Burning Shores از این بازی نیز در تاریخ 30 فروردین ماه 1402 (19 آوریل 2023 میلادی)، تنها برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی منتشر خواهد شد.

مبنع: VideoGamesChronicle

Eren YeagerUNCLE ARTURWounds🤘Mohsenj74KasMarofKHEDER_Pro_GamerParham_ShامیرA,,shREZAGAMERThe.Last.Dragonناتی گادEzio Auditore da FirenzePlaystation TNamelessG.LNmeysambهالک ایرانیAbolfazlHaj Clankmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا