هاست پرسرعت
خودرو

ساعت تویین توربوی بوگاتی با قیمت یک بوگاتی واقعی!

ساعت تویین توربوی بوگاتی با قیمت یک بوگاتی واقعی!

ساعت‌های جیکوب اند کو بوگاتی جرو خاص‌ترین‌های جهان به شمار می‌روند، قیمت‌های نجومی دارند و در تعداد بسیار محدود و انگشت‌شمار تولید می‌شوند.

اگر از علاقه‌مندان خودرو باشید، حتما «الکساندرا مری هیرسکی» یا همان «سوپرکار بلوندی» معروف را می‌شناسید که مشهورترین، کمیاب‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای جهان را در ویدئوهایش نمایش می‌دهد. او سال‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند و به دلیل اعتبار بالایی که در صنعت ویدئو کسب کرده، مورد تایید برندهای خاص محسوب می‌شود و به همین دلیل امکان دسترسی و تهیه ویدئو از نایاب‌ترین مدل‌های جهان را داشته است.

ساعت تویین توربوی بوگاتی با قیمت یک بوگاتی واقعی!

حال سوپرکار بلوندی در ویدئویی تازه در مغازه برند لوکس ساعت‌سازی «جیکوب اند کو» (Jacob & Co) توقف داشته تا ساعت‌های جدید حاصل همکاری آن‌ها با بوگاتی را نشان دهد. تمام محصولات این فروشگاه فوق لوکس که گاهی میزبان برترین و مشهورترین ورزشکاران و مشاهیر جهان است، تولیدات جیکوب اند کو هستند. الکس در ابتدا این ویدئو به سراغ یک ساعت بتمن می‌رود که تنها یک نمونه از آن در جهان تولید شده و درون یک قاب شبیه به خفاش مشهور بتمن قرار دارد می‌رود که قیمتی برابر یک آئودی R8 با تمام امکانات دارد یعنی ۲۵۰ هزار دلار.

در همین ارتباط:

  • کلکسیون عینک های بوگاتی
  • ۱۰ همکاری شاخص خودروسازان و ساعت سازان
  • گرامیداشت ژان بوگاتی با ساعت جیکوب اند کو

پس از آن چند جواهر فوق گران را به نمایش در می‌آورد و سپس به سراغ یک ساعت فوق‌العاده از بوگاتی می‌رود که برای سنجش زمان دور راننده در پیست به دستگیرهای خاص مجهز شده است. تصویر این ساعت در زیر نمایش داده شده است.

ساعت تویین توربوی بوگاتی با قیمت یک بوگاتی واقعی!

جیکوب اند کو چند نمونه دیگر از این ساعت را با الماس‌گذاری فراوان هم تولید کرده که الکس آن را هم به نمایش در می‌آورد. قیمت ساعت بالا برابر دو رولزرویس فانتوم و برابر ۸۰۰ هزار دلار و نمونه الماس‌نشان آن برابر یک بوگاتی ویرون، ۱.۳ میلیون دلار، است.

ساعت الماس بوگاتی

پس از این دو، الکس به سراغ یک ساعت جدید دیگر با الهام از بوگاتی‌های دهه ۳۰ میلادی می‌رود که یادآور خودروی مسابقه‌ای بوگاتی هستند. دیگر منبع الهام این ساعت بوگاتی تایپ ۵۷ به شمار می‌رود.

ساعت تویین توربوی بوگاتی با قیمت یک بوگاتی واقعی!

الکس سپس به سراغ یک ساعت گران‌قیمت به‌همراه جعبه نگهداری عجیب آن می‌رود که درون خود مجسمه برخی از ساختمان‌های مشهور جهان به همراه یک برج دبی به شکل سه بعدی جای داده است. جیکوب اند کو برای تولید این ساعت باید یک الماس ۴ قیراطی را برای یه دست آوردن یک شکل گنبدی مناسب تا رسیدن به ۱ قیراط تراش می‌داده است. قیمت این ساعت برابر ۶۰۰ هزار دلار است..

الکس چند نمونه ساعت دیگر را هم به نمایش در می‌آورد و درباره جزئیات خیره‌کننده هر یک از آن‌ها به‌صورت مفصل درون ویدئوی خود صحبت می‌کند که می‌توانید از طریق یوتیوب آن را تماشا کنید. نظر شما درباره ساعت‌های لوکس بوگاتی و جیکوب اند کو چیست؟ واقعا چرا خودرو دوستان و مجموعه‌داران به خرید ساعت‌های خاص و تهیه کلکسیون ساعت علاقه دارند؟!

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا