هاست پرسرعت
خودرو

ساعت خاص و ۱۳ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ اس/تی کرونوگراف

ساعت خاص و ۱۳ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ اس/تی کرونوگراف

پورشه دیزاین یک ساعت تولید محدود برای ۹۱۱ اس/تی رونمایی کرده که فقط صاحبان ۹۱۱ اس/تی می‌توانند آن را خریداری کنند.

ساعت خاص و ۱۳ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ اس/تی کرونوگراف

پورشه ۹۱۱ اس/تی ۲۰۲۴ با ۵۱۸ اسب بخار، یک نسخه نادر از مدل اصلی است که برای کلکسیونرها طراحی شده و هنوز تحویل آن آغاز نشده‌، اما پورشه دیزاین هم یک ساعت محدود بر اساس آن رونمایی کرده است که جشن خرید جدیدترین عضو تولید محدود ۹۱۱ را باشکوه‌تر می‌کند.

ساعت خاص و ۱۳ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ اس/تی کرونوگراف

این ساعت که «Chronograph 1 – ۹۱۱ S/T» نام دارد، صفحه‌ای دارد که داشبورد یک ماشین مسابقه‌ای رالی قدیمی را تداعی می‌کند. این صفحه سیاه با جزئیات سفید، سبز و قرمز است، لوگوی «۹۱۱ S/T» بالای تاریخ‌شمار قرار دارد و بالای آن یک طرح تعویض دنده ۶ سرعته (با دنده عقب در بالا و سمت چپ، به سبک ماشین‌های آلمانی) به چشم می‌خورد. پورشه دیزاین توضیح می‌دهد که «۶۰» و خطوط منتهی به آن را به رنگ قرمز به افتخار ۶۰ سالگی ۹۱۱ برجسته کرده است.

مانند ۹۱۱ اس/تی، ساعت کرونوگراف وان ۹۱۱ S/T با تمرکز بر سبکی وزن ساخته شده است، بنابراین بدنه آن از تیتانیوم سندبلاست شده است. چندین بند از جمله چرم مشکی یا قهوه‌ای با الگوی سوراخ‌های متقارن و تیتانیوم سندبلاست شده برای مطابقت با بدنه در دسترس است. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، پورشه دیزاین خاطرنشان می‌کند که یک مکانیسم تعویض سریع به شما امکان می‌دهد بند را در چند ثانیه بدون ابزار تعویض کنید.

پشت صفحه ساعت هم به اندازه صفحه جلو جالب و شامل یک پوشش کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس ۷ لایه است مکانیسم حرکتی که توسط یک روتور هدایت می‌شود نمایان بوده و حتی خریداران می‌توانند روتور را به رنگ نقره‌ای برلیان، نقره‌ای تیره یا مشکی سفارش دهند. دریچه روتور به شکل دریچه چرخ قفل مرکزی ۹۱۱ S/T بوده و کد ساعت با شماره سریالی که با شماره سریال ماشین مطابقت دارد، حک شده است.

پورشه دیزاین تولید Chronograph 1 – ۹۱۱ S/T را به ۱۹۶۳ دستگاه محدود خواهد کرد. تولید ۹۱۱ S/T 2024 نیز دقیقاً به ۱۹۶۳ دستگاه محدود شده است. ساعت ۱۳,۵۰۰ دلار قیمت دارد اما یک نکته وجود دارد: فقط طرفدارانی که ماشین ۲۹۱,۶۵۰ دلاری را می‌خرند می‌توانند آن را سفارش دهند.

ساعت خاص و ۱۳ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ اس/تی کرونوگراف

این اولین بار نیست که پورشه ۹۱۱ الهام‌بخش طراحی ساعت بوده است. در اکتبر ۲۰۲۲، TAG Heuer دو ساعت را برای گرامیداشت ۵۰ سالگی ۹۱۱  کررا ۲.۷ RS معرفی کرد. هر دوی آنها نسخه‌های تولید محدود بودند؛ یکی ۷,۷۵۰ دلار قیمت داشت، در حالی که دیگری با قیمتی شبیه به یک ماشین، ۲۳,۵۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا