هاست پرسرعت
بازی

سال پنجم بازی The Division 2 تأیید شد

سال پنجم بازی The Division 2 تأیید شد

یوبیسافت اخبار جدیدی از The Division 2 منتشر کرد که شامل تأیید سال پنجم بازی، اعلام تاریخ آغاز فصل دهم و یازدهم آن و نزدیک بودن رونمایی نسخه‌ی موبایل می‌شود.

بازی The Division 2 در فصل نهم خود قرار دارد و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. استودیوی یوبیسافت مَسیو (Ubisoft Massive) علاوه بر مشخص کردن تاریخ انتشار فصل‌های دهم و یازدهم این عنوان که به ترتیب اواخر اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) و اوایل دسامبر (10 آذر تا 10 دی) آغاز می‌شوند، اعلام کرده است که به‌روزرسانی بعدی این بازی شامل بتای عمومی خواهد بود.

با این وجود، هواداران بدون شک متوجه عدم اشاره به Specialization Revamp در سال چهارم این بازی شده‌اند. بنا بر گفته‌ی سازندگان، این قابلیت هنوز در حال توسعه است و تاریخ عرضه‌ی آن زمانی مشخص می‌شود که به کیفیت مطلوب برسد.

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران The Division 2 این است که با کمک و پشتیبانی استودیوهای یوبیسافت بخارست (Bucharest)، تورنتو (Toronto) و شانگهای (Shanghai) که در توسعه‌ی سال چهارم نیز نقش داشت، سال پنجمی هم در کار خواهد بود.

همچنین، اعلام شد به زودی اخبار و اطلاعات تازه‌ای از نسخه‌ی موبایل The Division که در ماه مه 2021 معرفی شده بود، انتشار خواهد یافت. نقشه‌ی راه کنونی نیز نشان می‌دهد که طی ماه جاری شاهد یک رونمایی رسمی خواهیم بود.

استودیوی رد استورم اینترتینمنت (Red Storm Entertainment) بازی The Division Heartland را در دست ساخت دارد و در حال اجرای سنجش‌های محدود است. افرادی که می‌خواهند در این سنجش‌ها شرکت کنند، می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند و منتظر اعلام جزئیات آن در آینده باشند.

DARKSIRENMr.jalilpourmeysambJonah hex

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا