هاست پرسرعت
خودرو

سرانجام اولین مدل تولیدی فارادی فیوچر FF91 تحویل مشتری شد!

سرانجام اولین مدل تولیدی فارادی فیوچر FF91 تحویل مشتری شد!

فارادی فیوچر پس از پیمودن راهی پر فراز و نشیب سرانجام موفق شد اولین نمونه تولیدی شاسی‌بلند برقی FF91 را به دست مشتری برساند.

این شرکت در بیانیه خود برای گرامی داشت تحویل FF91 می‌گوید اولین Ultimate AI Techluxury FF 91 2.0 Futurist Alliance را تحویل مشتری داده است. البته ما نمی‌دانیم که این عبارت نام کامل خودروست یا اینکه روشی مخصوص برای بازاریابی به شمار می‌رود. فارادی فیوچر می‌گوید مالکان اولین FF91 های تولیدی در فرایند توسعه و تولید این شاسی‌بلند نقش داشته‌اند و به نظر می‌رسد خود مالکان در زمان مالکیت خودرو با شرکت تعامل خواهند داشت تا بازخوردهای خود از مالکیت FF91 را به فارادی فیوچر منتقل کنند.

ما دو نفر از این افراد را می‌شناسیم که اولی رم دی کولهاس معمار و طراح صنعتی است که در بخش طراحی خودرو نیز کارهایی را انجام می‌دهد. مالک دوم نیز جیسون اوپنهایم نام دارد که در لس‌آنجلس به کار خریدوفروش ملک می‌پردازد. نام سومین مالک FF91 منتشر نشده است اما برای یک نمایندگی خودروی کالکشن موتورز کار می‌کند. هنوز قیمت دقیق خودروهای تحویلی به مشتریان منتشر نشده است اما با توجه به بیانیه قبلی فارادی فیوچر می‌دانیم که قیمت این شاسی‌بلند بدون آلایندگی از ۳۰۹ هزار دلار شروع می‌شود.

مالکان با پرداخت چنین مبلغی صاحب خودرویی به سه پیشرانه برقی که ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۷۷ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند خواهند شد. FF91 در عرض ۲.۲۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و باتری ۱۴۲ کیلووات ساعتی آن نیز شعاع حرکتی ادعایی ۶۱۳ کیلومتری را فراهم می‌سازد. حالا که اولین نمونه تولیدی این خودرو به دست مشتریان رسیده است فارادی می‌گوید به فاز درآمدزایی وارد می‌شود. باید منتظر ماند و دید آیا پیش‌بینی‌های این شرکت در مورد درآمدزایی و سوددهی محقق خواهد شد. مهمتر اینکه آیا فارادی فیوچر خواهد توانست روند تولید شاسی بلند خود را سرعت ببخشد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا