سردبیر مجلۀ Escapist: سونی از لحن نقد ما خوشش نیامد

سردبیر مجلۀ Escapist: سونی از لحن نقد ما خوشش نیامد

سخت‌‎گیری سونی در زمینۀ ارسال کدهای نقد و بررسی در میان وبسایت‌ها و مجله‌های گیمینگ، همواره مشهور بوده است و حالا یک مجلۀ به ایمیل عجیب سونی اشاره دارد.

The Escapist یک مجلۀ معروف در زمینۀ بررسی بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که البته به آن‌‎ها امتیاز نمی‌دهد. نیک کالاندرا (Nick Calandra)، سردبیر این مجله، در یک رشته توییت توضیح داد که چرا کد دسترسی زودهنگام God of War Ragnarok را درخواست نکرده است:

ما در زمان لانچ هیچ‌گونه پوششی حول God of War نخواهیم داشت، چرا که سال گذشته بخش روابط عمومی سونی به ما گفت «لحن» شما را دوست نداشتیم؛ بنابراین، من از همان دوره دیگر از آن‌ها درخواست بازی نکردم. در طول 14 سالی که در مدیای بازی‌های ویدیویی فعالیت دارم، این اولین باری است که چنین چیزی را از یک روابط عمومی شنیده‌ام و حس بدی به من دست داد.

ما به هیچ کد نقد و بررسی‌ای نیاز نداریم، این بسیار خوب خواهد بود که با در دسترس داشتن کد، زودهنگام بازی‌ها را تجربه کنیم و وقت کافی برای تحلیل داشته باشیم، اما این موضوع چندان ضروری نیست؛ اما این که روابط عمومی کمپانی تعیین کند که چه لحنی قابل قبول است، این حس را می‌دهد که ما نیازمند کد هستیم, من این کار را انجام نخواهم داد.

همچنین باید بگویم که ما به دلیل عدم دریافت کد رایگان، پوشش بازی را کنار نمی‌‎گذاریم. من بسیار منتظر God of War Ragnarok هستم.

این نکته را باید اضافه کنم که ما خودمان تصمیم گرفتیم که درخواست کد نکنیم و بعید می‌دانم که از سوی آن‌ها تحریم شده باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل