هاست پرسرعت
بازی

سریال جدید شرلوک هولمز بر محوریت دکتر واتسون ساخته می‌شود

سریال جدید شرلوک هولمز بر محوریت دکتر واتسون ساخته می‌شود

شبکه سی‌بی‌اس به دنبال آن است تا سریالی تازه از دنیای شرلوک هولمز و بر محوریت شخصیت دکتر واتسون بسازد.

داستان‌های شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) همیشه مورد توجه بیننده‌ها قرار داشتند، داستان‌هایی که در آن‌ها شخصیت شرلوک هولمز و دستیارش دکتر واتسون همیشه نقشی اساسی داشتند و مطمئنا ساخت سریالی تازه از آن‌ها مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت.

بنابر گزارش‌های تازه، شبکه سی‌بی‌اس به دنبال ساخت سریالی تازه بر محوریت شخصیت دکتر واتسون است. این سریال تحت عنوان Watson شناخته می‌شود و اثری درام و پزشکی با عناصری کاراگاهی خواهد بود. کریگ سوینی (Craig Sweeny) مسئولیت ساخت این سریال تازه را برعهده دارد که قبلا در سریال ابتدایی (Elementary) کار کرده است.

خلاصه داستان منتشر شده برای سریال «واتسون» بدین شرح است:

دکتر واتسون یک سال پس از مرگ دوست و همکارش شرلوک هولمز به دست موریارتی، بار دیگر به حرفه پزشکی خود باز می‌گردد و رئیس کلینک اختصاص یافته به درمان اختلالات نادر می‌شود. با این حال، زندگی قدیمی واتسون به پایان نرسیده و حالا او و موریارتی باید فصل تازه‌ای از داستان خود را خلق کنند.

تبلیغات

سریال «واتسون» یک اثر پزشکی خواهد بود که عناصر تحقیقاتی بسیار زیادی در آن وجود خواهند داشت. علاوه بر این، این اثر نسخه‌ای مدرن از یکی از بزرگترین کاراگاهان تاریخ را به نمایش در خواهد آورد، کاراگاهی که به جای حل جرم و جنایت، اکنون توجه خود را به بزرگترین معمای زندگی یعنی بیماری و راه حل درمان آن معطوف کرده است.

کشته شدن شرلوک هولمز در اقتباس‌های ساخته شده بر اساس نوشته‌های آرتور کانن دویل (Arthur Conan Doyle) کاملا جدید نیست اما غیرمعمول به نظر می‌رسد. خود نویسنده آرتور کانن دویل داستانی کوتاه در سال ۱۸۹۳ میلادی نوشته که در آن، شرلوک هولمز در مبارزه با موریارتی کشته می‌شود. با این حال، این داستان کوتاه با انتقادهای شدیدی از سوی طرفداران روبه‌رو شد و در نهایت، او مجبور شد در داستان‌های بعدی شخصیت شرلوک هولمز را احیا کند.

حالا باید دید که کشته شدن شرلوک هولمز در سریال جدید «واتسون» چگونه است و بیننده‌ها چطور با عدم حضور این کاراکتر برجسته و محبوب کنار خواهند آمد. در حال حاضر تاریخی برای پخش سریال «واتسون» اعلام نشده است.

منبع: movieweb

محمدرضاChris redfieldEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا