هاست پرسرعت
بازی

سریال هیجانی See با فصل سوم به پایان خواهد رسید + انتشار نخستین تیزر

سریال هیجانی See با فصل سوم به پایان خواهد رسید + انتشار نخستین تیزر

سریال See با هنرنمایی جیسون موموآ که طرفداران بسیاری در طی چند سال اخیر پیدا کرده است، با فصل جدید خود به پایان راه خواهد رسید.

یکی از سریال‌های پرمخاطب و جذاب سرویس اپل که See نام دارد، در سال 2019 کار خود را آغاز کرد و تا به الان دو فصل از آن در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. همان‌طور که در فصل پایانی مشاهده کردیم، بابا واس با هنرنمایی جیسون موموآ (Jason Momoa) موفق شد تا طی نبردی نفس‌گیر، در کنار افرادش به مبارزه با سپاه برادرش پرداخته و آن‌ها را شکست دهد. او که برای محافظت از خانواده‌اش حتی حاضر به فدا کردن جانش بود، پس از این نبرد آن‌ها را به سمت مقصدی نامعلوم ترک کرد.

فصل سوم این مجموعه، یک سال پس از وقایع قسمت آخر فصل دوم جریان خواهد داشت؛ جایی که یک دانشمند موفق می‌شود تا به سلاحی دست پیدا کند که می‌تواند خطری بزرگ برای انسان‌های باقی‌مانده باشد. حال بابا واس برای نجات جان خانواده و عزیزانش برای بار آخر باز خواهد گشت.

بر طبق گزارش جدیدی که از سوی کمپانی اپل منتشر شده است، فصل سوم سریال See به این فرنچایز پایان خواهد داد. جاناتان تروپر (Jonathan Tropper) که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه شناخته می‌شود، در تازه‌ترین مصاحبه با خبرگزاری ورایتی به صحبت درباره این مسئله پرداخته است.

ما نسبت به فصل پایانی See بسیار هیجان‌زده هستیم. زیرا اتفاقاتی بسیار حماسی و احساسی رقم می‌خورد که طرفداران این مجموعه را غرق در خود خواهد کرد. ما یک پایان‌بندی را برای این مجموعه در نظر گرفتیم که احساس می‌کنیم وداع مناسبی با دنیای بابا واس خواهد بود.

ساخت یک دنیا بر مبنای نابینایی اکثریت مردم، چالشی منحصر به فرد بود که به سبب تیم پشت صحنه شگفت‌انگیزمان محقق شد. تا ابد این نمایش و زحمتی که خرج آن شده است را به یاد خواهیم داشت. از تک تک بینندگان این مجموعه که در طی سالیان گذاشته از ما حمایت کردند، ممنون هستیم.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تازه‌ترین تیزر از فصل سوم بپردازید:

دانلود 720
دانلود 1080

در کنار حضور جیسون موموآ، شاهد بازگشت بازیگرانی همچون سیلفیا هوکس (Sylvia Hoeks)، کریستیان کامارگو (Christian Camargo)، آرچی مدکو (Archie Madekwe)، نستا کوپر (Nesta Cooper)، مایکل ریموند-جیمز (Michael Raymond-James) و دیوید هیولت (David Hewlett) خواهیم بود.

فصل پایانی سریال See در تاریخ 26 اوت (4 شهریور) پخش خود را از طریق سرویس اپل تی‌وی‌پلاس آغاز خواهد کرد.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENPlayStation Studios PS5vafadarMehran.Bameysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا