هاست پرسرعت
بازی

سریال Arcane برنده جایزه بهترین انیمیشن جشنواره امی شد

سریال Arcane برنده جایزه بهترین انیمیشن جشنواره امی شد

سریال Arcane که توسط کمپانی نتفلیکس تهیه شده است، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال جشنواره امی شد.

سریال Arcane یکی از مجموعه‌های جدید کمپانی نتفلیکس در سال 2021 بود که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و به دلیل سبک روایی خود، انقلابی را در این مدیوم رقم زد. به همین دلیل نیز در جشنواره امی امسال این مجموعه برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد که یک رکورد برای نتفلیکس به حساب می‌اید.

زیرا این نخستین‌باری است که انیمیشنی از این کمپانی برنده چنین جایزه‌ای شده است. Big Mouth و BoJack Horseman از باقی کاندیداهای این دسته بودند که توفیقی حاصل نکردند.

کریستین لینک (Christian Linke) که به عنوان یکی از خالقین این مجموعه محسوب می‌شود، برای دریافت جایزه حضور داشت و ضمن تشکر از عوامل ساخت Arcane اعلام کرد که:

تبلیغات

از همه عوامل تشکر می‌کنم. این موفقیت برای ما بسیار اهمیت دارد؛ زیرا داستانی که روایت کردیم از دل یک بازی ویدیویی ساخته شده و دیدن شخصیت‌ها و جهان این فرنچایز در غالب یک سریال انیمیشنی بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. فرنچایز League of Legends به مدت 12 سال برای طرفداران این ژانر خاطره‌سازی کرده و از نتفلیکس ممنونیم که چنین محصولی را ارائه نموده است.

به دنبال این موفقیت، کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که آن‌ها در اواسط پروسه ساخت فصل دوم قرار داشته که برای پخش در سال 2023 در نظر گرفته شده است. آن‌ها همچنین یک مستند تحت عنوان Arcane: Bridging the Rift را نیز معرفی کردند که به پشت صحنه این مجموعه انیمیشنی خواهد پرداخت.

منبع: کولایدر

InsightAmir :))DARKSIRENDr.Pyroriverside❾❻︵✎﹏ȏṃıԀsamulAminPSEMINEM FANتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Porfosor(Squatlatex(Old man editionG_manSTARAliAhmad_TRAlbertmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا