هاست پرسرعت
بازی

سریال House of the Dragon اوج قدرت خاندان تارگرین را نشان خواهد داد

سریال House of the Dragon اوج قدرت خاندان تارگرین را نشان خواهد داد

تا انتشار «House of the Dragon» کمتر از یک ماه باقی مانده است و طرفداران سریال «Game of Thrones» امیدوارند در نهایت این سریال منجر به ناامیدیشان نشود.

برآورده کردن انتظارات طرفداران سریال «Game of Thrones» کار راحتی نیست. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کل تاریخ تلویزیون بوده و تنها در سال 2019 موفق به دریافت 32 جایزه امی شده است. این سریال به طور میانگین 10 میلیون و آخرین قسمت آن 13.6 میلیون تماشاگر داشته است. دنبال کردن سریالی با این عظمت برای هر فیلم‌سازی سخت است، ولی دست اندرکاران سریال «House of the Dragon» مدعی هستند که سریال منحصر به فردی را برای طرفداران آماده کرده‌اند.

امروز HBO ویدیویی از پشت صحنه این سریال منتشر کرده است که بازیگران سریال و سازنده آن درباره روند ساخت آن صحبت می‌کنند.

تبلیغات

ما صرفا برای ساخت یک پیش درآمد ساخت این سریال را شروع نکردیم، ما دلایل زیادی برای بازگو کردن این داستان داشتیم. تارگرین‌ها یکی از جذاب‌ترین خاندان‌های این فرنچایز هستند و ما اطلاعات زیادی از آن‌ها نداریم زیرا در بازه زمانی داستان «Game of Thrones» نسل آن‌ها تقریبا منقرض شده بود. در گذشته زمانی وجود داشت که ده‌ها تارگرین در سرتاسر وستروس حکومت و اژدهایان آزادانه در آسمان پرواز می‌کردند. حکومتی سرشار از ثروت و شکوفایی در وستروس حاکم بود و همه ‌می‌دانستند اگر علیه این خاندان اقدام کنند در برابر اژدها قرار خواهند گرفت در نتیجه هیچکس جرئت سرنگونی آن‌ها را نداشت.

دانلود 720
دانلود 1080

سریال «House of the Dragon» از تاریخ 21 اوت (30 مرداد) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا