هاست پرسرعت
بازی

سریال Ms. Marvel کمترین میزان بیننده در بین باقی آثار مارول را رقم زد

سریال Ms. Marvel کمترین میزان بیننده در بین باقی آثار مارول را رقم زد

علی‌رغم امتیازات بالای سریال Ms. Marvel، اما این مجموعه جدید دیزنی‌پلاس در جذب بیننده ناامیدکننده ظاهر شده است.

استودیوی مارول با ورود به سریال‌های تلوزیونی از طریق سرویس دیزنی‌پلاس، موفقیت‌های بسیاری را همانند سینما کسب کرده است؛ به گونه‌ای که هر یک از مجموعه‌های آن‌ها توانسته تا در 5 روز نخست نمایش خود، بیش از یک میلیون بیننده را جذب نماید. همچنین سریال‌های Loki و Moon Knight هریک موفق شده‌اند تا به ترتیب 2.8 و 1.8 میلیون بار دیده شوند.

تازه‌ترین سریال مارول و دیزنی که Ms. Marvel نام دارد، در بازه زمانی مشابه با باقی مجموعه‌های تلویزیونی خود تنها 775 هزار بار دیده شده است که بینندگان 20 الی 24 ساله اکثریت آن را تشکیل می‌دهند.

این سریال که توانسته بود تا بالاترین امتیاز را بین باقی آثار مارول در دیزنی‌پلاس کسب نماید، در جذب مخاطبین از جذابیت کافی برخوردار نبوده است. زیرا Ms. Marvel در حال حاضر به عنوان کم‌بیننده‌ترین سریال MCU شناخته می‌شود.

این میزان از بینندگان می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. از جمله این که سریال‌های Loki و WandaVision در دوران اوج همه‌گیری ویروس کرونا پخش شده‌اند که افراد بسیاری خانه‌نشین بودند. همچنین کامالا خان شخصیت جدیدی در عصر کمیک به حساب می‌آید که نسبت به باقی شخصیت‌های مارول آن‌چنان محبوب و شناخته شده نیست.

در عین حال، این سریال در بازه‌ای پخش خود را آغاز کرده که مجموعه‌های بزرگ و شناخته شده‌تری همچون Stranger Things، The Boys و Obi-Wan Kenobi در حال جابجایی رکوردهای تماشاگران خود هستند. مسئله‌ای که به ضرر مجموعه جدید مارول تمام شده است.

در هر حال با وجود موفقیت‌های بزرگ استودیوی مارول در سینما و تلویزیون، هیچ ضمانتی نیست که تمام آثار آن‌ها با استقبال گسترده از سمت مردم روبرو شوند.

منبع: مووی‌وب

navidphoenix77For Elden RingACOGdeathwingsاتزیو آدیتورهMehran.BaGramy kJonah hex (🗿گرالت سیبیلو🗿)Tlou part 2 game of the centurylilyPaprikaSamadmarioAlbertGrandwardenmeysambعلیAloy versusPlayground Gamesدوستدار واجب الوجودmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا