سری Life is Strange به فورمت اپیزودیک بازنخواهد گشت

سری Life is Strange به فورمت اپیزودیک بازنخواهد گشت

فیلیپ لارنس (Philip Lawrence)، طراح ارشد داستان‌نویسی در دک‌ناین (Deck Nine)، از احتمال پایین بازگشت بازی‌های Life Is Strange به فرمت اپیزودیک خبر داد.

لارنس در گفتگو با Rock Paper Shotgun، در مورد تاثیر فرمت انتشار اپیزودیک بر توسعه و همچنین خلاقیت سازندگان صحبت کرد. الگوی انتشار بازی های قبلی Life Is Strange اغلب طرفداران و توسعه‌دهندگان را ناامید می‌کرد. لارنس با مثال Life Is Strange: True Colors می‌گوید که دک‌ناین نیازی به عجله در تولید نداشت و توانست یک رویکرد منسجم و ارگانیک برای توسعه اتخاذ کند. پاسخ طرفداران نیز مثبت بوده است:

فکر می‌کنم از نقطه‌نظر خلاقیت، این تصمیم به ما این امکان را می‌دهد که روی توسعه داستان و تولید یک بازی تمرکز کنیم. ما آن مدل اپیزودیک را نمی‌پسندیم که در آن برای تولید داستان برای قسمت اول عجله دارید و سپس به قسمت بعدی می‌روید. من فکر می‌کنم این روش بسیار منسجم‌تر است. نمی توانم تصور کنم که به مدل اپیزودیک برگردیم. واکنش بسیار مثبت بوده است.

او ادامه داد:

من فکر می‌کنم که ما مراقب حفظ این ساختار اپیزودیک خواهیم بود، زیرا به نظر می‌رسد که این برای بازیکنان جذاب است. همه این‌ها بخشی از ذات Life is Strange است. همانطور که تصور می‌کنید، این تصمیمی بود که در مورد آن صحبت شد و کمی سختی به همراه داشت، اما من فکر می‌کنم که این تصمیم درستی بود.

به عنوان یک طرفدار Life Is Strange، من شخصا از تغییر فرمت اپیزود استقبال کردم و امیدوارم دک‌ناین بیشتر به این موضوع توجه کند.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل