هاست پرسرعت
بازی

سفر به پاریس در تیزر تازه The Walking Dead: Daryl Dixon

سفر به پاریس در تیزر تازه The Walking Dead: Daryl Dixon

به تازگی تیزری برای سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شده که سفر دریل دیکسون به پاریس را نشان می‌دهد.

تبلیغات

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) یکی دیگر از نسخه فرعی‌های متعدد ساخته شده از دنیای «مردگان متحرک» به شمار می‌رود و همانطور که از نامش پیدا است، داستان یکی از شخصیت‌های محبوب و اصلی این فرنچایز یعنی دریل دیکسون را دنبال می‌کند.

تاکنون تریلرها و تصاویر منتشر شده از سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» گوشه و کنار این اثر را برای مخاطبان به تصویر کشیدند و حالا نیز تیزری برای این سریال منتشر شده که در آن، دریل دیکسون از دلیلش برای سفر به پاریس می‌گوید. در ادامه می‌توانید این تیزر تازه را مشاهده یا دانلود کنید.

تماشای تریلر

پس از اینکه دریل دیکسون در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» به فرانسه می‌رسد، توسط گروهی مذهبی گرفته می‌شود و حالا نیز وظیفه پیدا کرده تا پسری جوان به نام لورنت را با امنیت به آن سوی کشور ببرد. این در حالی است که دریل قصد دارد تا به کامن‌ولث بازگردد اما در این بین، به این پسر جوان نیز کمک خواهد کرد و همین نیز باعث می‌شود تا ماجراجویی تازه‌ای برای او شروع شود.

با اینکه هنوز سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» منتشر نشده اما شبکه ای‌ام‌سی این اثر را برای فصل دوم تمدید کرده است. پخش فصل اول سریال از تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
priestD.r FORDmeysambسهند نظریunitedKRATOSEFAN1DARKSIRENS Ghost of Sparta

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا