هاست پرسرعت
بازی

سقوط آزاد تام کروز در ویدیو جدید پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8

سقوط آزاد تام کروز در ویدیو جدید پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two هم‌چنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8 منتشر شده است. تام کروز به مناسبت پخش فیلم Top Gun: Maverick در روز پنج‌شنبه این هفته از پارامونت پلاس ویدیویی را از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در آفریقای جنوبی منتشر کرده است.

در این ویدیو تام کروز به‌همراه کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 8 در درون یک هواپیما نشسته و در ادامه تام کروز از تمام کسانی که فیلم تاپ گان 2 را تماشا کرده‌اند، تشکر می‌کند و آن‌ها را دعوت به تماشای فیلم ازطریق پارامونت پلاس کرد. در ادامه شاهد سقوط آزاد تام کروز هستیم. همچنین مک‌کوری تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در آفریقای جنوبی به پایان رسیده است و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله‌ مرتبط:

  • ۶ تا از بدلکاری های تام کروز که می‌توانست منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا