هاست پرسرعت
خودرو

سقوط تسلا از ارتفاع ۷۶ متری و زنده ماندن تمام سرنشینان!

سقوط تسلا از ارتفاع ۷۶ متری و زنده ماندن تمام سرنشینان!

در حادثه‌ای که منجر به سقوط یکی از خودروهای تسلا از ارتفاع ۷۶ متری شد، تمامی چهار سرنشین این خودرو جان سالم به در بردند!

قطعاً این اولین باری نیست که شاهد تصادف وحشتناک محصولات تسلا هستیم اما در سقوط خودروی موردبحث می‌توان گفت یک معجزه رخ داده هرچند ایمنی بالای خودروهای این شرکت را نیز نباید از یاد برد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید خودروی تسلا از ارتفاع حدود ۷۶ متری سقوط کرده و شدت حادثه به قدری بوده که نمی‌توان خودرو را تشخیص داد.

این تسلا چهار سرنشین داشته و ظاهراً در اطراف کالیفرنیا به ته دره سقوط کرده است. دو سرنشین بزرگ‌سال و دو خردسال در کابین خودرو حضور داشته‌اند. افراد حاضر در صحنه که برای کمک به حادثه دیدگان شتافته بودند زنده ماندن افراد در چنین حادثه‌ای را یک معجزه دانسته‌اند هرچند باید گفت دو سرنشین بزرگ‌سال این خودرو جراحت‌های سخت‌تری داشته‌اند و با بالگرد به بیمارستان انتقال یافته‌اند. دو کودک ۴ و ۹ ساله اما خوشبختانه جراحت‌های سطحی‌تری داشته‌اند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی این حادثه در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه صبح رخ داده است. مقامات محلی می‌گویند در حال حاضر نشانه‌ای مبنی بر مقصر بودن تکنولوژی‌های خودران تسلا یافت نشده است. در واقع به نظر می‌رسد احتمال عجله کردن راننده خودرو توان کافی برای هدایت خودروی خود را نداشته است. در زمان وقوع حادثه و حضور تیم نجات هوا مساعد نبوده و همین امر کار نجات سرنشینان را سخت‌تر کرده و مقامات نیز می‌گویند چندین بالگرد برای نجات حادثه دیدگان اعزام شده بود. یکی از مقامات محلی می‌گوید چنین تصادفاتی معمولاً در این منطقه رخ می‌دهد. او می‌افزاید زنده ماندن سرنشینان این خودرو یک معجزه واقعی بوده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده ظاهراً یک نفر شاهد سرعت بسیار بالای این تسلا در زمان خروج از پیچ بوده و پس از وقوع حادثه با پلیس تماس گرفته است.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا