سلستیال استار؛ بزرگ‌ترین جت شخصی دو موتوره با امکانات هتل سوپرلوکس!

سلستیال استار؛ بزرگ‌ترین جت شخصی دو موتوره با امکانات هتل سوپرلوکس!

چند اتاق بزرگ با امکانات مشابه بهترین هتل‌های دنیا، در سلستیال استار ارایه می‌شود. شاهکار ۶۰۰ میلیون دلاری بوئینگ، برای ۴۰ مسافر طراحی شده است.


سلستیال استار با کد BBJ 777-9 در حالت استاندارد برای حمل ۴۲۰ مسافر طراحی شده اما به عنوان یک جت شخصی، ظرفیت حمل ۴۰ نفر دارد. با این تفاسیر می‌توان تصور کاملی از میزان فضا و راحتی مسافران در کابین داشت. حروف BBJ مخفف عبارت جت تجاری بوئینگ است که مخصوص ابرثرومتندان تولید می‌شود.

هواپیمایی که مشاهده می‌کنید با همکاری لوفت هانزا تکنیک توسعه یافته و فضای کابین آن به ۳۴۳ مترمربع می‌رسد. از جمله توانایی‌های سلستیال استار می‌توان به حداکثر سرعت ۱۳۲۶ کیلومتر در ساعت و شعاع پروازی قابل‌توجه اشاره کرد؛ اما آنچه باعث تمایز واقعی این جت شخصی می‌شود ویژگی‌های خاص مشتریان فوق ثروتمند آن است. برای یادآوری باید گفت لوفت هانزا علاقه ویژه‌ای به خاورمیانه دارد زیرا مشتریان ایده آل سلستیال استار در این منطقه زندگی می‌کنند.

به همین خاطر است که جت موردبحث همانند دیگر جت‌های مشابه در نمایشگاه هوایی دوبی رونمایی شده است. وقتی نگاهی به کابین سلستیال استار بیندازید آن را یک هتل فوق لوکس خواهید دانست. در کابین این هواپیما بخش‌های ویژه‌ای برای کلوپ، کنفرانس و جلسه و غذاخوری وجود دارد. علاوه بر این چندین اتاق‌خواب نیز طراحی شده است. بی‌شک چنین امکاناتی با هزینه بالایی ارائه می‌شوند و برای مقایسه باید دانست حتی جت شخصی دریک با قیمت ۱۸۵ میلیون دلار در برابر سلستیال استار ارزان‌قیمت به نظر می‌رسد.

لوفت‌هانزا می‌گوید BBJ 777-9 با پکیج سلستیال استار بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون دلار قیمت خواهد داشت و البته به این مبلغ باید قیمت ۴۵۰ میلیون دلاری هواپیما را نیز اضافه کرد. در مجموع باید گفت قیمت بزرگ‌ترین جت شخصی دو موتوره دنیا به حدود ۶۰۰ میلیون دلار می‌رسد که رقم فوق‌العاده بالایی است. نظر شما درباره این هتل هوایی لوکس چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل