هاست پرسرعت
بازی

سونی بخش موبایل استودیوهای پلی استیشن را تأسیس کرد

سونی بخش موبایل استودیوهای پلی استیشن را تأسیس کرد

سونی اعلام کرده است که با تأسیس بخش موبایل در استودیوهای پلی استیشن (PlayStation Studios)، قصد دارد عناوین قدیمی و جدید خود را به این پلتفرم بیاورد.

خرید Savage Game Studios نیز از دیگر اقدامات سونی در این راستا است که در حال حاضر یک بازی AAA اکشن، آنلاین و سرویس‌محور برای این پلتفرم در دست ساخت دارد. به گفته‌ی سونی، این بخش جدید بر خلق و توسعه‌ی تجربه‌هایی بدیع و ادامه‌دار تمرکز می‌کند که عناوین قدیمی و جدید پلی استیشن را شامل می‌شود و همگی سطح کیفی مطلوب استودیوهای پلی استیشن را دارا هستند. همچنین، این بخش مستقل از بخش توسعه‌ی بازی‌های کنسولی سونی خواهد بود.

رئیس استودیوهای پلی استیشن یعنی هرمن هالست (Herman Hulst) در این باره گفت:

این تصاحب باری دیگر تعهد سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) به ارائه‌ی تجربه‌هایی بدیع به بازیکنان جدید از سراسر جهان را با گسترش آن به پلتلفرم‌های دیگر نشان می‌دهد.

هرمن هالست

سونی در ماه مه اعلام کرده بود که عرضه‌ی بازی‌هایش روی پلتفرم‌های جدید یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیاست تجاری این شرکت خواهد بود. آن زمان گمان می‌شد که این بیانیه تنها به ورود اخیر سونی به بازار رایانه‌های شخصی اشاره دارد، نه ورود آن به عرصه‌ی بازی‌های موبایل.

تبلیغات

هالست در ادامه می‌گوید:

استودیوهای پلی استیشن باید ارائه‌ی محصولات خود را فراتر از کنسول‌ها گسترش دهند، به آن تنوع ببخشند و بازی‌های جدید و شگفت‌انگیز خود را در اختیار افراد بیش‌تری نسبت به قبل قرار دهند. تصاحب گروه توانمند Savage Game Studios یکی دیگر از قدم‌های ما به سمت هدفمان است. از عنوانی که این استودیو روی آن کار می‌کند، بسیار هیجان‌زده‌ام و اطمینان دارم که آن‌ها تجربه‌ای باکیفیت عرضه خواهند کرد. ورود ما به عرصه‌ی موبایل، همچون رایانه‌های شخصی و بازی‌های سرویس‌محور، توانایی‌ها و جامعه‌ی هواداری‌مان را قدرتمندتر می‌کند و هدف استودیوهای پلی استیشن که خلق بهترین بازی‌های ممکن است را تحقق می‌بخشد.

هرمن هالست

گروهی از بازی‌سازانی باسابقه نظیر میکائیل کتکوف (Michail Katkoff)، نجیم اجیر (Nadjim Adjir) و مایکل مکمنوس (Michael McManus) این استودیو را در سال 2020 بنیان‌گذاری کردند که با دهه‌ها تجربه، عضویت در استودیوهایی چون اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، وار گیمینگ (Wargaming)، سوپرسل (Supercell)، زینگا (Zynga) و روویو (Rovio) را در کارنامه دارند. از مهم‌ترین بازی‌های استودیوهای مذکور نیز می‌توان Marvel’s Spider-Man ،World of Tanks ،Clash of Clans ،Farmville و Angry Birds را نام برد.

اینکه ساخته‌ی Savage Game Studios عنوانی کاملاً جدید خواهد بود یا نسخه‌ای از عناوین قدیمی پلی استشین، هنوز مشخص نیست، اما با توجه به آنکه دو سال از آغاز مراحل ساخت این بازی می‌گذرد، بعید نیست که مورد اول تحقق یابد.

DARKSIRENRaminLevi (bad version)Jin sakaiA,shmeysambEMINEM FANPARASITE EVE 2Playstation x Bungie@alistarM.MTsamulAliTlou part 2 game of the centurySkyrim : The Elder Scrolls Vچپ دستحاج عرفانEllie TerminatorInvisible bearded userGAMER 1995more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا