هاست پرسرعت
بازی

سونی: سری Battlefield نمی‌تواند رقیب Call of Duty باشد

سونی: سری Battlefield نمی‌تواند رقیب Call of Duty باشد

شرکت سونی می‌گوید سری Battlefield قادر به رقابت با فرنچایز Call of Duty نیست؛ زیرا اختلاف فروش بین این دو زیاد بوده و Battlefield در این زمینه شکست خورده است.

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به‌تازگی استدلال‌های سونی علیه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را منتشر کرد. از طرفی مایکروسافت ادعا کرده است که سری Battlefield با Call of Duty رقابت خواهد کرد، اما سونی با این ادعا مخالف است و می‌گوید که Battlefield در رقابت با Call of Duty شکست خورده است.

منطق سونی در اختلاف آمار فروش کلی دو فرنچایز شوتر اول شخص Battlefield و Call of Duty نهفته است. این شرکت می‌گوید در جایی که سری Call of Duty در مجموع بیش از 400 میلیون نسخه فروخته است، فرنچایز Battlefield در مجموع 89.7 نسخه را به فروش رسانده که این آمار به قدری ضعیف است که به عنوان یک رقیب شکست خورده لقب بگیرد.

سونی در این باره گفت:

تبلیغات

سری Call of Duty برای هر رقیب بیش از اندازه بزرگ و جاافتاده است. این مجموعه تقریباً در هر سال از دهه گذشته جزو پرفروش‌ترین عناوین بوده و در ژانر شوتر اول شخص، پرفروش‌ترین بازی محسوب می‌شود.

علی‌رغم شباهت‌هایی که بین Call of Duty و Battlefield وجود دارد، اما فرنچایز Battlefield نمی‌تواند به عنوان رقیب Call of Duty راه خود را ادامه دهد. تا ماه آگوست 2021، بیش از 400 میلیون نسخه از Call of Duty فروخته شده بود و این در حالی است که مجموع فروش Battlefield تنها به 88.7 میلیون نسخه رسیده بود.

سازمان CMA پیش‌تر در مورد معامله‌ی مایکروسافت و اکتیویژن بیزاد ابراز نگرانی کرده بود. با وجود این، مدیر عامل مایکروسافت می‌گوید که از نهایی شدن این معامله اطمینان دارد. از طرفی دیگر، انتشار یک گزارش جدید نشان داد که مایکروسافت به سونی پیشنهاد قراردادی 10 ساله برای باقی ماندن سری Call of Duty روی پلی استیشن ارائه داده است.

The Beast MasterDARKSIRENهادی صفاییوان اس ...Tlou part 2 game of the centuryAminTSLA,,shsiavashChris redfieldKianEnzeXgamer 2323Behzaaadمیام رو خطتLonesome guyJim HawkinsO2Temor(Free Tomaj)SquatlatexParham_ShKratosmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا